  • Data: 2009-07-14 12:37:14
    Temat: Re: A może trochę arytmetyki...
    Od: "kbb" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Dogryzc? Nie, bo mi zwisaja wyznania maturalnej socjalistki,

    Strasznie sie zaperzasz, wyluzuj trochę. To nie ciebie osobiscie krytykuje
    tylko system.
    Gwoli wyjasnienia: taka ze mnie maturzystka jak i socjalistka. Studia
    skończyłam ładnych parę lat temu, dzieciom zas do wieku maturalnego brakuje
    na tyle dużo, że nikt nie moze mnie posądzić w tym temacie o załatwianie
    jakiś własnych interesów:)

    > ktora chce miec wszystko, byle za darmo. To znaczy, aby inni
    > zaplacili :)

    ???? _JA_ chcę cos za darmo? Dopiero co wykazałam, że to uczelnie
    dostają "coś" za darmo (całkiem niezłą kasę konkretnie) - sugestię, że
    powinny się z tych pieniędzy uczciwie rozliczać nazywasz żądaniem czegoś za
    darmo? No czysty surrealizm...

    > Jej. JEJ. Przynajmniej tak z zaimkow wynikalo. I na jaka korzysc
    > przemawiaja? Chce uslugi? Ma usluge. Cena sie nie podoba?
    > To niech szuka innego dostawcy USLUGI. W sklepie tez udowania,
    > ze marza ma byc zerowa? :)

    Argument chybiony bo publiczna, opłacana z pieniędzy podatników uczelnia to
    nie prywatny sklepik. Radzę ponadto przeczytać uchwałę senatu uczelni w
    której (jak sądze) pracujesz. Idę o zakład, że będzie tam napisane coś w
    stylu: ustala sie opłatę rekrutacyjna w wysokości xx w celu pokrycia kosztów
    postępowania rekrutacyjnego. Pytanie więc, co robi uczelnia z kwota nie
    wykorzystaną w tym celu i dlaczego nie zwraca jej kandydatom.