  • Data: 2009-07-14 12:52:46
    Temat: Re: A może trochę arytmetyki...
    Od: "kbb" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwracam też uwagę na sformułowanie "zgodnie z ustawą pieniądze te zostaną
    > przeznaczone na działalność związaną z przyjmowaniem nowych studentów".
    > ZGODNIE Z USTAWĄ.
    > Czyli przeznaczenie ich na inne cele stanowi złamanie ustawy. Mylę się?

    Chyba się nie mylę, bo znalazłam jeszcze coś takiego:

    http://kierunkistudiow.pl/przydatne_informacje/wysok
    osc_oplaty_rekrutacyjnej_
    w_2007/2008.html

    Aby rozwiać wszelkie wątpliwości i informacje pojawiające się w prasie na
    ten temat, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 5 kwietnia wydało
    komunikat w sprawie opłat za postępowanie związane z przyjęciem na studia w
    roku akademickim 2007/2008.

    (...)
    Rozporządzenie określa maksymalną wysokość opłat za postępowanie związane z
    przyjęciem na studia. Natomiast rektor danej uczelni ustala na rok
    akademicki wysokość opłaty uwzględniając zasadę, iż opłata ta nie może
    przekraczać kosztów planowanych do poniesienia w zakresie niezbędnym do
    wykonywania czynności związanych z przyjmowaniem na studia na danym kierunku
    i określonym poziomie kształcenia.