  • Data: 2019-05-28 23:55:43
    Temat: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2019 o 23:17, u2 pisze:

    > uważaj, aby giwera nie wypaliła podczas fikołka, wtedy możesz trafić w
    > 10-tkę z biodra:)))))))))))

    Widzisz. Wchodzisz w obszary, o których nie masz zielonego pojęcia.
    Zastanawiam sie, na ile jest sens odnoszenia sie do tego, ale spróbuję
    Cię z błędu wyprowadzić, a może i komuś innemu się to przyda.

    Po pierwsze broń się przeładowuje po biegach, fikołkach i przysiadach.
    Dokąd nie ma naboju w komorze, to szanse na jej wystrzelenie są czysto
    teoretyczne. To zresztą jest jeden z powodów, dla których Policja
    preferuje pistolety, a nie rewolwery.

    Po drugie wszelkie figury gimnastyczne raczej robi się z bronią krótka w
    kaburze. Niby teoretycznie broń może wystrzelić, ale trudno w takim
    wypadku mówić o trafieniu "przeze mnie".

    Po trzecie, na poziomie "high" biega się tor z bronią w ręku, ale nawet
    na ty poziomie mało kto fikołki robi z ręką na biodrze - po prostu
    niewygodnie i bezsensownie.