  • Data: 2019-05-29 07:31:24
    Temat: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy nie strzelałem na 100 metrów 1000 strzałów. Problemem w takim
    > wypadku przeważnie nie jest kierunek, a wysokość. Jeśli za cel bierzesz
    > cała sylwetkę, to w pionie masz ponad półtorej metra. To naprawdę bardzo
    > dużo.

    Więc nie powinieneś się wypowiadać z taką pewnością, że 100% będzie w
    celu. Raz na 1000 można mieć pecha nawet przy doskonałych umiejętnościach.

    > 0,997, to trzy pechy, a nie jeden. Prędzej się po prostu zmęczysz. Na
    > zawodach karabinowych strzela się 65 strzałów i trwa to dość długo.
    > 1.000 strzałów, to kilka dni strzelania.
    >
    > Generalnie poprzestańmy na tym, że zaczynasz teraz kombinować. Wyszliśmy
    > od pistoletu maszynowego na 90 metrów, czyli broni długiej, a teraz
    > próbujemy się przezbywać, czy z pistoletu krótkiego będę miał raz na
    > tysiąc pecha.

    Nie wyszliśmy od maszynowego. Maszynowym to jeszcze mniejsze szanse na
    eszystkie w tarczy masz. A co do pecha - tak to właśnie wygląda -
    prawdopodobieństwo trafienie wszystkich w serii 1000 jest po prostu
    niewielkie, mimo nawet bnardzo dużego prawdopodobieństwa trafienia
    pojedynczego strzału.

    > No może będe miał, ale do jakiego wniosku to ma niby
    > prowadzić. Zwłaszcza, że wyjściowo facet chciał tam stać i w sumie
    > wystarczyło jedno trafienie. 997 pechów, no to chyba już przegięcie.

    Jestem przeciwny że było na odwrótr - to ty tam miałeś stać;)

    Shrek