  • Data: 2020-01-06 20:57:57
    Temat: Re: 5 lat za drona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Jan 2020 20:35:52 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie dostaniesz, chyba że rzeczywiście mocno nawywijałeś. Jak leżałem na
    > glebie moto, to policjanci trzy razy pytali czy oni tu na pewno
    > potrzebni, bo z relacji obydwu stron wynikało, że w zasadzie to
    > powinniśmy się obyć bez nich i po co służby w to mieszać, bileciki
    > rozadawać, jak można podpisać oświadczenie i po problemie. Jakby była
    > tylko jedna strona, to w ogóle mieliby to w dupie.

    Czyzby sie zmienilo podejscie do suwerena, czy tylko norme wyrobili ?
    Dawniej wciskali.

    Bo i tak po prawdzie - poslizgnales sie, nic sie nie stalo ... miales
    szczescie. A jakbys nie mial i z przeciwka cos jechalo ?

    > Ty na poważnie?

    Ja, czy prokurator ?
    Prokurator to raczej powaznie powinien zarzuty stawiac ...

    A ja ...
    https://www.youtube.com/watch?v=FJc-nvQO1D8
    a gdyby tam z przeciwka autobus jechal ?

    > A prokurator miał?

    Nie o to chodzi - nie mial, to nie mogl sprawdzac, czy za wysoko nie
    leci. Czyli swiadomie narazal sie na zlamanie przepisow.

    No dobra - mogl nie wiedziec, ze u nas takimi zabawkami lot jest
    ograniczony ... wiec nieumyslnie :-)

    J.