  • Data: 2020-01-06 22:46:24
    Temat: Re: 5 lat za drona
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2020 o 22:02, J.F. pisze:

    > A jak cie bedzie probowal ominac i na drzewo wpadnie ? :-)

    Jego problem - on mi drogę zajechał:P

    > Gorzej, jesli i sad potraktuje to powaznie.

    No u nas to rzeczywiście wszystko możliwe.

    > A jakby trafil w autobus z 50 pasazerami ?

    To wtedy byśmy rozmawiali o autobusie? A jakby matka z tyłu?

    > https://tvn24.pl/katowice,51/pirat-drogowy-aresztowa
    ny-na-trzy-miesiace,570139.html

    > tu chyba przegieli z ta katastrofa ...

    Bo ja wiem. Skoro uszkodził kilka pojazdów i dalej się starał, to imho
    nie tak bardzo na wyrost.

    > https://tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/bylo-realne-za
    grozenie-katastrofy-sa-przypadki-osadzenia-za-pirack
    i-rajd,437740.html

    > A tu suweren sie buntuje, ale .. jakby tak poslizgnal sie wpadl na
    > chodnik, a na chodniku 5 osob stalo ...

    Jeśli nie przyspieszone, to się zgadzam

    > Prokuratora uznała, że uczestnicząc w nielegalnym wyścigu, sprawca
    > działał ,,w zamiarze ewentualnym, przewidując możliwość pozbawienia
    > życia pokrzywdzonych i godząc się na to". Tym samym nie powinien
    > odpowiadać za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym (art. 177
    > par. 2 kodeksu karnego), lecz za zabójstwo (art. 148 par. 1 k.k.). W
    > efekcie zamiast maksymalnej kary w wysokości 8 lat więzienia piratowi
    > drogowemu grozi nawet dożywocie. Sąd, wydając zgodę na tymczasowe
    > aresztowanie 25-latka, nie zakwestionował przyjętej kwalifikacji.

    Jestem za.

    > Albo sobie latasz bardzo nisko, albo jednak nie wiesz.

    Bo ja wiem czy bardzo. Tak niewiele ponad bloki.

    > Ale nie grozi katastrofa :-)

    Rower czy narzędzie? :P

    --
    Shrek