  • Data: 2020-01-06 22:02:09
    Temat: Re: 5 lat za drona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Jan 2020 21:22:20 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie wiem - z pięć lat temu już. Może im się nie chciało protokloły ze
    > zdarzenia wypisywać, jak można prostrzy przypadek łyknąć. Tak czy
    > inaczej z rozmów ze znajmymi wynika, że od głębokiej komuny to że
    > leżałeś w rowie na milicji wrażenia nie robiło.

    Ja tam slyszalem, ze wystawiali.

    > No nie tak sam z siebie;)

    > No może nie z naprzeciwka, ale autobus oglądany z perspektywy asfaltu
    > robi wrażenie, zwłaszcza jak odległość jest niewielka i maleje;)

    A jak cie bedzie probowal ominac i na drzewo wpadnie ? :-)

    > No własnie, a brzmi jak żart.

    Gorzej, jesli i sad potraktuje to powaznie.

    > No ale tu nie trzeba kombinować - zagrożenie było, choć po prostu a nie
    > od razu katastrofą.

    A jakby trafil w autobus z 50 pasazerami ?

    P.S.
    https://tvn24.pl/katowice,51/pirat-drogowy-aresztowa
    ny-na-trzy-miesiace,570139.html

    tu chyba przegieli z ta katastrofa ...

    https://tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/bylo-realne-za
    grozenie-katastrofy-sa-przypadki-osadzenia-za-pirack
    i-rajd,437740.html

    A tu suweren sie buntuje, ale .. jakby tak poslizgnal sie wpadl na
    chodnik, a na chodniku 5 osob stalo ...

    5714,Pirat_drogowy_z_bmw_ciagle_na_wolnosci__Prawnik
    _ostro_.html
    a to chyba o Frogu..

    No i ciag dalszy
    https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1390653,pirac
    i-drogowi-to-wedlug-prokuratury-mordercy.html

    Prokuratora uznała, że uczestnicząc w nielegalnym wyścigu, sprawca
    działał ,,w zamiarze ewentualnym, przewidując możliwość pozbawienia
    życia pokrzywdzonych i godząc się na to". Tym samym nie powinien
    odpowiadać za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym (art. 177
    par. 2 kodeksu karnego), lecz za zabójstwo (art. 148 par. 1 k.k.). W
    efekcie zamiast maksymalnej kary w wysokości 8 lat więzienia piratowi
    drogowemu grozi nawet dożywocie. Sąd, wydając zgodę na tymczasowe
    aresztowanie 25-latka, nie zakwestionował przyjętej kwalifikacji.

    > Nie prawda. Ja sobie czasem latam dronem, wysokościomierza nie mam, a
    > jednak wiem, że nie latam więcej jak 100metrów.

    Albo sobie latasz bardzo nisko, albo jednak nie wiesz.

    Ale nie grozi katastrofa :-)

    J.