  • Data: 2021-06-10 23:46:49
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2021 o 09:15, J.F pisze:

    > Hm, Amerykanie na poziom chyba nie narzekaja, tylko na koszty :-)

    To tak jakbyś napisał że polscy kierowcy nie narzekają na laborgini
    tylko ich nie stać:)

    > I/lub na ubezpieczyciela.

    Czyli na system opieki zdrowotnej, którego ubezpieczyciel jest znaczącym
    fragmentem:P

    > Ale niby dlaczego panstwowa sluzba zdrowia mialaby dzialac lepiej niz
    > panstwowy przemysl? Mam na mysli innowacyjnosc, nowe technologie itp
    > ..

    Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że RD to głównie big farma. A jeśli
    chodzi o same procedury to nawet nasza prlowska służba zdrowia mogła się
    w zakresie innowacyjności wykazać - religa chociażby.

    --
    Shrek