  • Data: 2005-07-26 12:13:18
    Temat: Re[2]: Prawo-chodnik
    Od: k...@p...onet.pl (Klub) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Jolanta,

    W Twoim liście datowanym 26 lipca 2005 (13:35:54) można przeczytać:

    JP> Jak urojonymi, to lepiej żeby leżeli.

    JP> W końcu wątkotwórca nie napisał dotąd, czy te samochody rzeczywiście jakoś
    JP> istotnie przeszkadzają mu we wjeździe na posesję, czy ma aurat takie
    JP> widzimisię, że nie chce obcych samochodów pod domem.

    JP> Może jak wątkodawcy się poprawią zdolności komunikacyjne z -1 na 0 w skali 1-
    JP> 10, to się dowiemy czegoś konkretniejszego.

    JP> JoP

    1. przszkadzaja mi, bo to ja jestem odpowiedzialny za pozadek na
    chodniku
    2. Tyle mi zaslaniaja, i jak ktos parkuje na chodniku
    Ja nie moje przejachac wzdluz chodnika z wjazdu 1] na podworko 2]
    Droda szybkiego ruchu

    | | Chodnik | |
    |Podesja o

    Pozdrowienia,