  • Data: 2005-07-26 05:14:16
    Temat: Re[2]: Prawo-chodnik
    Od: k...@p...onet.pl (Klub) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj mariposa,

    W Twoim liście datowanym 26 lipca 2005 (01:33:33) można przeczytać:

    md> Robert Tomasik wrote:

> [...]

    md> No tak. Ja pisze o tej pierwszej opcji - tak jak znak, tak postaieniwe
    md> slupkow przez administratora. Tylko, ze do tego to pewnie trza miec
    md> znajomosci albo gruba koperte :]

    Ja w sprzedazy takie mniejsze znaki, czy ja jestem uprawniony do
    postawienia takiego znaku
    Czesto widze takie znaki,np przed sklepami

    --
    Pozdrowienia,
    Klub