  • Data: 2008-03-31 14:52:22
    Temat: Re: 15-ty dzien po zgloszeniu niezgodnosci z umowa cz. 2
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co w sytuacji, gdy w zgloszeniu nie ma wprost napisane, ze moim
    > zadaniem jest wymiana towaru na wolny od wad?

    A czy wszystko musi zawsze byc napisane? Z treści pierwszego postu
    wnioskuję, że decyzję podjąłes ustnie.

    >dziesiec dni temu reklamowalem towar z tytulu niezgodnosci z umowa.
    >jako forme kontaktu podalem nr mojego telefonu. w tresci zgloszenia
    >uzgodnilismy wymiane towaru (w wypadku uznania reklamacji).

    Co prawda nie musiałes tego uzgadniać, ale skoro już podjełeś taką decyzję
    to jako bądź uczciwy i jej się trzymaj. Jak zaczniesz kombiować, a
    sprzedawca okaże się sprytniejszy, to koło d.... Ci narobi.

    OT... Zmienność i humory wybaczyć można tylko kobiecie, szczególnie w
    kilkudniowych okresach średnio co 21-28 dni ;-)