eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic?Re: 15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.on
    et.pl
    From: "kicur" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic?
    Date: 11 Oct 2004 19:55:36 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 35
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <ckeehn$kqm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1097517336 22450 213.180.130.18 (11 Oct 2004 17:55:36
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Oct 2004 17:55:36 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 81.219.223.5, 192.168.243.35
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; DD/2.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:247207
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > > Ale powtarzam - niewiedzący niech się nauczą zanim COKOLWIEK napiszą!!!
    > Jakieś
    > > kompleksy tutaj chyba widzę..... :((
    > >
    > >
    > > --
    > > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    >
    > 15 lat w branży usługowej starczy?
    > przez ten czas było kilka problemów z klientami
    > na zasadzie nawalił mi telewizor to musicie mi oddać samochód.
    >
    > nie kompleksy tylko proza życia codziennego.
    > kiedyś pójdziesz do pracy to zobaczysz nie wszystko jest czarno białe.
    > dla mnie w czasach szkolnych też wszystko było jasne i oczywiste.

    Hehe - dobre;))) Ale kompleksy jednak widać, bo....
    Bo ja właśnie podobny szmat czasu mnóstwo rzeczy kupuję, a jako że ich ilość
    jest dosyć znaczna, to bardzo często coś reklamuję. Jestem przy tym zarówno
    bardzo uprzejmy jak i bardzo stanowczy i znam swoje prawa.
    I nigdy, powtarzam NIGDY nie odesłano mnie z kwitkiem, choć wiele (większość)
    razy chciano. Nie odnoszę się tutaj do awarii wyimaginowanych (bo tacy Klienci
    też są - wiem), ale rzeczywistych, bo wyimaginowane to mają SPRZEDAWCY (albo
    serwis) tłumaczenia - np. na nienaturalnie szybką zużytą jedną tylną oponę,
    usłyszałem od sprzedawcy, że... "pewnie Pan kogoś woził w tyle po tej stronie".
    I wbrew pozorom to była oficjalna diagnoza. Ja się nie dałem i (bez Sądu!)
    wywalczyłem... komplet opon!:)) Hehe - a niektórzy do dziś mówią, że to...
    niemożliwe! Dodam, że oponki (w swoim rozmiarze) najdroższe.
    A co do wieku - nie wiem co to ma do rzeczy - to akurat możliwe, że to JA
    jestem starszy od Ciebie - hehe:))
    Toś się popisał Kolego.... :-o

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1