  • Data: 2004-10-11 17:55:36
    Temat: Re: 15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic?
    Od: "kicur" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakieś

    > 15 lat w branży usługowej starczy?
    > przez ten czas było kilka problemów z klientami
    > na zasadzie nawalił mi telewizor to musicie mi oddać samochód.
    >
    > nie kompleksy tylko proza życia codziennego.
    > kiedyś pójdziesz do pracy to zobaczysz nie wszystko jest czarno białe.
    > dla mnie w czasach szkolnych też wszystko było jasne i oczywiste.

    Hehe - dobre;))) Ale kompleksy jednak widać, bo....
    Bo ja właśnie podobny szmat czasu mnóstwo rzeczy kupuję, a jako że ich ilość
    jest dosyć znaczna, to bardzo często coś reklamuję. Jestem przy tym zarówno
    bardzo uprzejmy jak i bardzo stanowczy i znam swoje prawa.
    I nigdy, powtarzam NIGDY nie odesłano mnie z kwitkiem, choć wiele (większość)
    razy chciano. Nie odnoszę się tutaj do awarii wyimaginowanych (bo tacy Klienci
    też są - wiem), ale rzeczywistych, bo wyimaginowane to mają SPRZEDAWCY (albo
    serwis) tłumaczenia - np. na nienaturalnie szybką zużytą jedną tylną oponę,
    usłyszałem od sprzedawcy, że... "pewnie Pan kogoś woził w tyle po tej stronie".
    I wbrew pozorom to była oficjalna diagnoza. Ja się nie dałem i (bez Sądu!)
    wywalczyłem... komplet opon!:)) Hehe - a niektórzy do dziś mówią, że to...
    niemożliwe! Dodam, że oponki (w swoim rozmiarze) najdroższe.
    A co do wieku - nie wiem co to ma do rzeczy - to akurat możliwe, że to JA
    jestem starszy od Ciebie - hehe:))
    Toś się popisał Kolego.... :-o