eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic? › Re: 15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kicur" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 15 dni po uplywie gwarancji.. mozna cos zrobic?
    Date: 11 Oct 2004 18:46:05 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 40
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <ckeao9$127$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1097513165 4974 213.180.130.18 (11 Oct 2004 16:46:05
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Oct 2004 16:46:05 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 81.219.223.5, 192.168.243.36
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; DD/2.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:247184
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Uzytkownik "greg" <l...@v...krakow.pl> napisal w wiadomosci
    > news:ckdihk$1pn3$1@node1.news.atman.pl...
    > > Witam!
    > >
    > > pod koniec wrzesnia tamtego roku kupilem ekspres do kawy
    > > (2000zl) i sie okazalo dzisiaj ze jest zepsuty.
    > > Czy mozna to jakos zalatwic? W serwisie powiedzieli ze jesli
    > > juz to u przedstawiciela tej firmy..
    > > Czy mozna sie na cos powolac?
    > >
    > > z gory wielkie dzieki
    > >
    > > pzdr
    > >
    > > greg
    > >wiesz to tak jakby ci sie zepsul 15 dni przed koncem gwarancji
    > a gwarant by powiedzial daj pan spokój to juz prawie rok minal
    > to tak jakby gwarancji juz nie bylo.
    > ciekaw jestem twojej reakcji:)))))))))
    >
    > albo jestes dzieciak albo dorosly

    Z pełnym szacunkiem, ale Wy, którzy odpowiadacie na takie posty powinniście...
    iść do piaskownicy, albo na forum " gry i zabawy"! I ja tutaj pytałem (w innej
    sprawie) kiedyś o radę - normalnie SZOK!!!!
    Nie wiecie tak podstawowej rzeczy jak ta, że na WSZYSTKIE towary zakupione od
    1.01.2003 r. przysługuje z urzędu 2-letnia(!) odpowiedzialność SPRZEDAWCY z
    tytułu niezgodności towaru z umową!!
    Wniosek - reklamować z tytułu NIE gwarancji a niezgodności u SPRZEDAWCY a nie w
    serwisie (chyba że to serwis sprzedawcy).
    Na mój gust mogą jednak to naprawić, jak ktoś pomyśli, że klient i tak wróci z
    reklamacją. Ale osobiście wątpię - u nas w PL to jest spychologia częstsza niż
    myślenie i dobre chęci.
    Ale powtarzam - niewiedzący niech się nauczą zanim COKOLWIEK napiszą!!! Jakieś
    kompleksy tutaj chyba widzę..... :((


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1