  • 741. Data: 2020-10-21 20:29:39
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z tego co piszesz wynika, że homoseksualiści są nienormalni czy nieprzeciętni?
    No chyba że biologia gatunku wymaga wkładania penisa do cudzej odbytnicy.

    -----

  • 742. Data: 2020-10-21 20:33:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.10.2020 o 16:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale oni niekoniecznie przetwarzaja - jest sobie gdzies w ksiegach ... i
    > dawniej nikt tego nie ruszal bez potrzeby, czekalo na smierc czy inne
    > sakramenty.
    > Teraz byc moze ksiadz ma tez w komputerze i zapisuje czy kolede przyjal,
    > oraz ile ofiar wplacil.
    >
    > RODO natomiast wymusza prawo usuniecia danych.
    > Czy sobie tam ksiadz mazakiem zamaluje, czy zyletką wytnie kawalek w
    > ksiedze, to juz jego sprawa, ale powinien usunac ... no chyba, ze ma
    > ustawową dyspense :-)

    No właśnie ma dyspensę, choć nie do końca rozumiem z jakiego powodu.

    --
    Robert Tomasik

  • 743. Data: 2020-10-21 22:23:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > Czy sobie tam ksiadz mazakiem zamaluje, czy zyletką wytnie kawalek w
    > ksiedze, to juz jego sprawa, ale powinien usunac ... no chyba, ze ma

    Można zażądać wykreślenia z ksiąg, że wpłacałem składki? Że byłem
    członkiem TPPR w 1974? W bodajże 5 klasie wszystkich zapisywali i trzeba
    było zapłacić za naklejkę...

    Albo że ktoś był w PZPR i teraz się tego wstydzi?

    MJ

  • 744. Data: 2020-10-22 12:46:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Można zażądać wykreślenia z ksiąg, że wpłacałem składki? Że byłem
    >członkiem TPPR w 1974? W bodajże 5 klasie wszystkich zapisywali i
    >trzeba było zapłacić za naklejkę...
    >Albo że ktoś był w PZPR i teraz się tego wstydzi?

    Zgodnie z RODO - mozna, chyba, ze jakies wyjatki sa przewidziane.

    Tylko gdzie znajdziesz administratora danych ?
    Akt PZPR nie przejal IPN ?

    Moze juz dawno te dane skasowane ... trafily na wysypisko czy do
    pieca...

    J.

  • 745. Data: 2020-10-22 14:32:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No tak, to zwykle skrzywienie spowodowane molestowaniem w dzieciństwie przez
    starszych homoseksualistów.

    -----

  • 746. Data: 2020-10-22 14:35:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zapytać jak sprawca przez 10 lat dorobił się takiej kasy ;-)

    -----
    > O ile wiadomo, co zrobić, jak przychodzi zgwałcona dziewczyna po godzinie, dniu,
    czy powiedzmy trzech dniach, to co zrobić po 10

  • 747. Data: 2020-10-22 15:37:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np. "zgwałcona" przez Cristiano Ronaldo dyskotekowa ździra przypomniała sobie
    ponownie po 15 latach, gdy pierwsza kasa jej się
    skończyła.

  • 748. Data: 2020-10-22 17:41:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2020 o 15:16, J.F. pisze:

    > O ile te szable prawdziwe, a nie wydumane ...

    Jakby wydumane były kościołowi zbędne to sami by chcieli się ich pozbyć.

    > Ale inne wojska pewnie maja podobnie ...

    To dlatego, że na prędkości zamiast helikopterów łatamy wiarą:P

    > Kto wie ... sluby tam moze beda, potem chrzty, komunie ...

    W(h)OT???

    > Kto ich tam wie - moze awans wymaga dobrej opinii ksiedza kapelana.
    > Wiec nadgodziny i to nieplatne :-)
    >
    > Tylko kosciola chyba nie maja, wiec gdzie ci kapelani msze odprawiaja ?

    Oj tam, oj tam. Ty to wogóle polak jesteś, że się tak przypierdalasz? :P

    --
    Shrek

  • 749. Data: 2020-10-22 17:57:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 16.10.2020 o 18:04, J.F. pisze:

    >Ten podatek to też głupi pomysł.
    >Kuriozalny pomysł.

    Niemcom wydaje sie dobry :-)

    >Każda organizacja pozarządowa powinna działać na równych i tych
    >samych prawach. Jak ktoś chce, to niech sobie wpłaci datek
    >organizacji, która mu się podoba. Angażowanie do tego (dla konkretnej
    >wybranej organizacji) całego aparatu skarbowego państwa jest chorobą.

    Zaraz tam choroba - podatnik wypelnia raz deklaracje i urzad sumuje i
    przekazuje odpowiednie kwoty.

    >Tak, wiem, zaraz padnie argument, że przecież można odliczyć w picie
    >1% na wybraną organizacje pozarządową.

    No wlasnie

    >Ale po pierwsze, to jest kwota z podatku, którą i tak trzeba
    >zapłacić, a nie osobny podatek,

    A co to ma za znaczenie? Po co angazowac caly aparat panstwa ?
    Jak ktos chce, to niech zaplaci, ewentualnie moze sobie potem odliczyc
    od podatku czy dochodu :-P

    >a po drugie, te organizacje działają zgodnie z

    Koscioly tez dzialalaja zgodnie z prawem :-)

    >prawem, prowadząc księgowość podlegającą weryfikacji, na równych
    >zasadach.

    Niemieckie chyba prowadza, a w ewangelickich to chyba nawet rada
    parafialna pastoro rozlicza.

    Ale co Ty tu jakas biurokracje wprowadzasz zupelnie niepotrzebną?
    Skoro "im sie nalezy", to po co ksiegowosc ?
    Ewentualnie panstwo moze przed przelaniem potrącic należny podatek ...
    no chyba, ze Prawo takie, ze im sie nalezy calosc :-)

    >Po trzecie, nikt normalny nie neguje, że organizacje pozarządowe są
    >potrzebne i dobrze, że państwo pozwala przeznaczyć część podatku na
    >ich działalność.

    A tu iles tam obywateli uwaza, ze Kosciol tez jest potrzebny ...

    J.

  • 750. Data: 2020-10-22 18:11:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Serio policjanci nie traktują poważnie informacji o podłożonej bombie
    >w szkole?
    >Doceniam szczerość, ale to by świadczyło, że ta formacja faktycznie
    >nadaje się do zaorania, albo jak zwykle pierdolnąłeś coś bezmyślnie i
    >za chwilę będziesz próbował równie idiotycznie (jak zwykle) się z
    >tego tłumaczyć.

    A po co ma sie tlumaczyc ?
    Traktuja "powaznie" ... ale zdaja sobie sprawe, ze na 99.99% zadnej
    bomby tam nie ma.
    Przyjada z psami, odfajkuja przeszukanie i ewakuacje, bo co im
    szkodzi, co najwyzej wyjdzie na to, ze dbaja o obywateli i powaznie
    traktuja robote.

    A potem sie powaznie przyloza do znalezienia dowcipnisia, i powazne
    zarzuty postawia ...

    Podobnie w szpitalu, po co mialby kto bombe w szpitalu podkladac ...
    tylko tam ewakuacja nie jest taka znow nieszkodliwa.

    Ale jak chcesz zobaczyc ... we Wroclawiu sa dwie szkoly zydowskie,
    ciekawe czy doniesienie o bombie tam potraktuja powazniej ...

    W ostatnich latach moze sie troche optyka zmienila, bo jednak
    islamisci bomby podkladaja, ale ... czy oni ostrzegaja wczesniej ?
    Nie.

    J.