  • 751. Data: 2020-10-22 18:52:38
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.10.2020 o 15:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Np. "zgwałcona" przez Cristiano Ronaldo dyskotekowa ździra przypomniała
    > sobie ponownie po 15 latach, gdy pierwsza kasa jej się skończyła.

    Jeśli faktycznie została zgwałcona, to nie mam skrupułów. Tylko jak to
    sprawdzić po tylu latach?

    --
    Robert Tomasik

  • 752. Data: 2020-10-22 18:53:32
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 17:57, J.F. pisze:

    > A tu iles tam obywateli uwaza, ze Kosciol tez jest potrzebny ...

    Przecież napisałem, że organizacje pozarządowe są potrzebne.

    Problemem jest to, że "tu ileś tam obywateli" nie widzi nic dziwnego w
    tym, że kościół jest ponad prawem. Wręcz domagają się żeby był ponad prawem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 753. Data: 2020-10-22 18:58:37
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 18:11, J.F. pisze:

    > A po co ma sie tlumaczyc ?
    > Traktuja "powaznie" ... ale zdaja sobie sprawe, ze na 99.99% zadnej
    > bomby tam nie ma.

    Znowu próbujesz robić fikołki.
    Przecież wyraźnie napisał: "więc nikt tego nie traktuje poważnie"

    Zarzucasz robertowi kłamstwo?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 754. Data: 2020-10-22 19:01:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nadal jesteś na etapie wypierania rzeczywistości?
    >https://oko.press/biskup-edward-janiak-sekielscy-za
    bawa-w-chowanego/
    >https://oko.press/biskup-janiak-zrezygnowal/

    >Nawet w twojej TVpis byli w szoku, że zamknęli tam seminarium.

    No no, ciekawe co sie tam wyrabialo, ze zamkneli.
    Musieli sobie mocno zasluzyc :-)

    Ale klerykow przeniesiono do innego ... klerycy dobrzy, nauczyciele
    zli ?
    Czy sprawdzonym zwyczajem - przeniesc do innej parafii i sie zobaczy
    :-)

    Ale ale ... o ilu krytych ksiezach sie tam pisze ?
    Kania, Hajdasz, alumn z pornografia dziecieca, Edward P.,
    i kleryk S. o zachowaniach homoseksualnych, ale te przeciez tolerujesz
    bardzo :-)

    O czterech za duzo, ale ... tych diecezji mamy ze 40, zakladajac rowny
    podzial, ze 160 przypadkow w ciagu ... 20 lat?
    Czy wiec "prawdopodobienstwo trafienia na pedofila w KK" jest naprawde
    wyzsze ?

    No ale nie wszystkich biskupow usunieto, czy z tego nalezy wnioskowac,
    ze inne diecezje lepsze, choc troche ? :-)

    J.

  • 755. Data: 2020-10-22 19:08:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 22.10.2020 o 18:11, J.F. pisze:

    >Znowu próbujesz robić fikołki.
    >Przecież wyraźnie napisał: "więc nikt tego nie traktuje poważnie"
    >Zarzucasz robertowi kłamstwo?

    Toz w cudzyslowie napisalem.
    Trudno traktowac naprawde powaznie, jak sie jest przekonanym, ze to
    glupi kawal smarkacza, co nie chcial klasowki pisac.

    Ale pojada i zrobia swoje, bo co im przeszkadza.
    A na ile sie starali przy tym szukaniu bomby, to sie nie dowiesz, bo
    zadna nie wybuchnie, skoro jej tam nie ma.

    Przyklad z innej dzialki - gdzies tam sluzby na lotniskach pytaja "czy
    przewozi pan bron, materialy wybuchowe, narkotyki".
    I jakos "powaznie" traktuja glupia odpowiedz na glupie pytanie ...
    mandat 500zl, jak dobrze pojdzie.

    J.

  • 756. Data: 2020-10-22 19:10:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Jeśli faktycznie została zgwałcona, to nie mam skrupułów. Tylko jak
    >sprawdzić po tylu latach?

    Zaraz zaraz - sugeruja, ze jedno odszkodowanie juz dostala ... dwa sie
    jej naleza ?

    J.

  • 757. Data: 2020-10-22 19:18:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 21.10.2020 o 15:16, J.F. pisze:

    >Jakby wydumane były kościołowi zbędne to sami by chcieli się ich
    >pozbyć.

    No jak - 98% pieknie brzmi, zmniejszac chcesz ?

    Tylko ze jak sie wladza nie ugnie, to tych 98% nie pomoze, jesli nie
    jest prawdziwe.

    A wyniki wyborow w ostatnich 5 latach sam mozesz ocenic.

    >W(h)OT???

    No jak taki zolnierz ma swojego kapelana, to gdzie pojdzie po slub ?
    A prawda - w parafii panny mlodej :-)

    >Oj tam, oj tam. Ty to wogóle polak jesteś, że się tak przypierdalasz?
    >:P

    Pewnie nie, przynajmniej chwilowo.

    https://www.diecezja.gda.pl/gosc-niedzielny/5354-msz
    a-sw-w-intencji-krajowej-administracji-skarbowej

    Ciekawe ... naczelnicy wydzialow notowali kto byl, a kogo zabraklo ?
    :-)

    J.

  • 758. Data: 2020-10-22 19:36:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2020 o 19:18, J.F. pisze:

    > No jak - 98% pieknie brzmi, zmniejszac chcesz ?

    Czyli jednak im do czegoś potrzebne.

    Tak czy inaczej - co to kurwa za pomysł, że jak kogoś oblejesz wodą to
    on należy już do mafii i nie można się wypisać?

    > Tylko ze jak sie wladza nie ugnie, to tych 98% nie pomoze, jesli nie
    > jest prawdziwe.

    Władza się ugnie nawet przed 60% a jako postawkę do ugięcia będzie mówić
    o oczekiwaniach tych 98%.

    > No jak taki zolnierz ma swojego kapelana, to gdzie pojdzie po slub ?

    A to swojej parafii nie ma?

    > Ciekawe ... naczelnicy wydzialow notowali kto byl, a kogo zabraklo ? :-)

    Coś czuję, że właśnie przewalili wahadełko i jeszcze za naszego życia
    zobaczymy w polsce to, co w irlandii.

    --
    Shrek

  • 759. Data: 2020-10-22 19:52:39
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 19:08, J.F. pisze:
> [...]
    > Trudno traktowac naprawde powaznie, jak sie jest przekonanym, ze to
    > glupi kawal smarkacza, co nie chcial klasowki pisac.

    Społeczeństwo nie płaci im za przekonania.

    > Ale pojada i zrobia swoje, bo co im przeszkadza.

    Pojadą i zrobią swoje, bo za to im płacą, a nie że łaskę robią.

    > A na ile sie starali przy tym szukaniu bomby, to sie nie dowiesz, bo
    > zadna nie wybuchnie, skoro jej tam nie ma.

    Bo przecież tylko idiota podczas szukania bomby spodziewałby się wybuchu
    bomby... Po chuj to traktować poważnie, skoro żeby stwierdzić, że bomby
    nie ma, wystarczy przekonanie, że nie ma?

    Mas rację, zmieścisz się, ląduj śmiało.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 760. Data: 2020-10-22 20:46:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 22.10.2020 o 19:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Społeczeństwo nie płaci im za przekonania.

    Tylko za marnowanie czasu na bzdurne alarmy ? :-P

    >Bo przecież tylko idiota podczas szukania bomby spodziewałby się
    >wybuchu bomby...

    Dlaczego podczas szukania?
    Przeszukaja, powiedza ze nie ma, a tu wybucha.

    A na ile powaznie traktuja, to sie przypatrz kiedys jak szukaja - boja
    sie, bo moze cos wybuchnie i zgina pod gruzami, czy sie nie boja.
    Ale jak z zaangazowaniem szukaja ... dobry policjant, czy idiota,
    ktorego policja powinna sie pozbyc ? :-)

    Ciagle o szkole mowimy - troche bombek u nas jednak bylo.

    >Po chuj to traktować poważnie, skoro żeby stwierdzić, że bomby nie
    >ma, wystarczy przekonanie, że nie ma?
    >Mas rację, zmieścisz się, ląduj śmiało.

    No i zazwyczaj bomby nie ma, chyba sie jeszcze nie zdarzylo, aby byla.

    Ale po co komendant ma ryzykowac?
    Wysle ludzi i zajmie sie piciem kawy w spokoju.
    I sie ucieszy, bo bedzie mial swietna wymowke na nieudolnosc w innych
    sprawach - ludzie byli zajeci glupimi kawalami, ale przeciez
    musielismy sprawdzic :-)

    J.