    From: "Nimfa" <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ROZWOD, alimenty-pomocy
    Date: Mon, 10 Nov 2003 22:31:26 +0100

    mam problem.
    moja mama zarabia 900, ojciec 3800zl. ojciec dreczy psychicznie mame. co
    miesiac przez tydzien mama prosi sie o pieniadze na dom. dostaje 800 zl.
    ojciec placi dodatkowo rachunki. poza tym cale pieniadze wydaje na
    niepotrzebne ksiazki. w mieszkaniu nic sie nie zmienilo od 25lat. rok temu
    mial na koncie 400.000, mama zagrozila rozwodem i po pol roku zostalo juz
    200.000 zl - niewiadomo co sie stalo z pieniedzmi. mama podejrzewa ze ojciec
    ja zdradza ale nie ma na to dowodow.
    sa czesto awantury w domu. ojciec jest fanatykiem religijnym. ciagle glosi
    kazania. ojciec jest tez radnym miasta i ma duzo znajomosci. mame wyzywa od
    kurew, idiotek i imbecyli. mama wysiada psychicznie. dzis zdecydowala sie na
    rozwod.

    jak to zalatwic? jakiego szukac adwokata? czy ma szanse na to ze dostanie
    rozwod? czy ma szanse na uzyskanie alimentow? ile potrwa sprawa o alimenty
    dla mnie i brata?
    mam 23lata i zostaly mi 3 lata studiow. moj brat ma 20 lat i ma przed soba 5
    lat studiow.