  • Data: 2003-11-11 17:40:56
    Temat: Re: ROZWOD, alimenty-pomocy
    Od: "Nimfa" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i kilku innych to "normalnie" *śmierdzi*
    > *troll'em* :)

    czegos tu chyba nie rozumiecie.
    ojciec jest sprytny jak cholera i nie nastawiamy sie na jakakolwiek kase a
    nawet jesli cos da - to grosze. to bez znaczenia - jak juz sprawa bedzie
    zakonczona - ja juz bede pracowac i i tak nic nie dostane.
    za rok zamierzam wyprowadzic sie z domu i jedyne co mnie zatrzymuje to fakt
    ze jak mnie nie bedzie ojciec moze zrobic krzywde mamie. zdarzylo sie ze ja
    juz pobil(oczywiscie mama nic nikomu nie powiedziala - nie mamy dowodow).
    ona przez niego do psychologa musiala chodzic.

    gdy zachorowala na raka - ojciec jej powiedzial - "dobrze ci tak bo sie
    kumplujesz z glupimi ludzmi "(glupimi = niepolitykami)"

    jak nie dostalam sie na studia to przez rok codziennie slyszalam jak to do
    niczego nie dojde, jestem nikim, glupia itd ale ja sobie z tego za duzo nie
    robie - za to mama sie przejmuje - bo ona slyszala ciagle jaka to ma glupia
    corke. co by sie nie stalo - wina jest zawsze mamy.

    on ma samochod - my nim nie mozemy jezdzic (ani nim, ani w nim),
    w zime siedzimy w domu i para nam z ust leci - tak jest zimno
    ("oszczedzanie").
    rodzina mamy jest niemilo wdziana w naszym domu (bo nie maja wyzszego
    wyksztalcenia).
    ojciec w domu nie robi nic - nie sprzata, nie gotuje, nie pomaga (jak
    sprzata mama - on specjalnie chodzi i balagani).

    wg prawa definicja zlego meza to = pije albo zdradza albo nie pracuje.
    moj ojciec nie pije, na zdrade nie ma dowodow, co za roznica ze pracuje
    skoro nie chce dawac pieniedzy?