  • Data: 2002-03-12 11:24:31
    Temat: RE: spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: "chronox" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie ma, chyba że statut lub wewnętrzne regulaminy stanowią inaczej.

    Zaraz pojde do spoldzielni przejrzec regulaminy, chociaz przed chwila
    administratorka spoldzielni stwierdzila, ze ma kilkadziesiat takich
    regulaminow i innych dokumentow. nie szkodzi.

    Prawdopodobnie bedzie im potrzebna zgoda ponad polowy mieszkancow (czlonkow
    spoldzielni). zobaczymy.
    (...)

    > Dobra wola. Są budynki gdzie nie ma suszarni.

    Tutaj sytuacja wyglada w ten sposob, iż ma to byc mieszkanie wygospodarowane
    z tamtych pomieszczen dla osob zwiazanych z pracownikami spoldzielni
    (rodzina). Administratorka twierdzi, że pracownicy maja taki przywilej i
    takie prawo. tak jak gornicy dostaja deputat weglowy, tak pracownicy
    spoldzielni moga wykorzystywac pomieszczenia gospodarcze w blokach. jak dla
    mnie kompletna bzdura. a co wy o tym sadzicie?

    > Życzę powodzenia,
    > Piotr

    dzieki za pomoc
    Krzysiek