    From: m...@o...pl (grupa)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: RE: kosz likwidacji hipoteki
    Date: 10 Mar 2004 10:58:32 +0100

    From: o...@n...pl
    [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of sirhck
    Sent: Wednesday, March 10, 2004 9:48 AM
    To: p...@n...pl
    Subject: kosz likwidacji hipoteki

    Niedawno splacilem kredyt hipoteczny, okazalo sie ze bank wyslal w moim
    imieniu wniosek o wykreslenie hipoteki Wlasnie dostalem wezwanie z sadu
    z dzialu ksiag wieczystych do zaplacenia oplaty skarbowej zwiazanej w
    likwidacja hipoteki Sad zada za to 1152 zl Ta suma wydaje mi sie
    strasznie duza (hipoteka byla na 45000) W sadzie mi mowia ze gdyby
    hipoteka byla w dziale 3 to koszt bylby maly, natomiast w dziale 4
    faktycznie jest taki Bardzo prosze o rade co z tym zrobic ?
    Mam jeszcze kilka dni na zaplacenie (w wezwaniu pisze ze trzeba zaplacic
    w ciagu 7 dni)

    witam
    ja ostatnio, w zeszlym tygodniu, zalatwilaem podobna sprawe
    wykreslenie hipoteki w wysokosci 13.900 zl kosztowalo mnie troche ponad 50
    zl
    i zapisana byla w dziale 4 KW

    pozdrawiam
    m.c.