  • Data: 2007-01-19 21:41:23
    Temat: Pzedawnienie długu
    Od: "Regis" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    5 lat temu nie pewna osoba nie zapłaciła mi za towar.

    Prokuratura nie oceniła tego jako czyn karalny, tłumacząc się tym że ta
    osoba wytoczyła proces osobie trzeciej, która odkupiła od niego towar i nie
    zapłaciła mu. no wiec sprawa się ciągnie. ostatni dowiedziałem się że te
    dwie osoby są ze sobą spokrewnione i podejrzewam że to jest ukartowane.

    Zastanawiam się czy dług nie uległ przedawnieniu i co robić w takiej
    sytuacji.