  • 1. Data: 2003-07-15 17:20:05
    Temat: Pytanko o clo paczki itp.
    Od: "SinusX" <s...@w...pl>

    Witam
    Mam maly problemik, znajomy z USA ma mi przeslac sprzet elektroniczny, jest
    on jednak troszke wart ok. 500$, pomyslalem zeby ubezpieczyc paczke, ale czy
    w tym momencie jak zobacza wartosc paczki 500$ nie kaza mi zaplacic cla,
    vatu itp. ? Czy moze napisanie prezent na paczce wystarczy ? Co byscie
    polecili aby bepiecznie wyslac i nie placic cla ?

  • 2. Data: 2003-07-15 18:05:39
    Temat: Re: Pytanko o clo paczki itp.
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > vatu itp. ? Czy moze napisanie prezent na paczce wystarczy ? Co byscie
    > polecili aby bepiecznie wyslac i nie placic cla ?

    Polecam sprawdzic czy clo wogole jest.