  • Data: 2004-06-27 15:58:27
    Temat: Pytanie o włamanie internetowe
    Od: BambinodeNapoli <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jesli ktos włamie mi sie na konto, prywatne, albo strone tez
    prywatna, i albo poniszczy wszytko, albo co gorsze zacznie jej uzywac
    jako swojej!, to czy sa na to jakies paragrafy? Gdzie to zgłosic?

    Moze Pan policjant pofatyguje sie do tej osoby i pogrozi jej
    paluszkiem, mam wszystkie jej dane, czy tez moze zahacza to o
    prokurature?

    Czy były jakies przypadki spraw sadowych za włamania internetowe w
    Polsce?