  • Data: 2006-06-22 14:45:25
    Temat: Pytanie o Enea
    Od: "Regis" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam następujące pytanie.

    W zeszłym roku został podciągnięty prąd pod jedną z działek.

    Rozpoczęła się tam budowa. Enea zaproponowała wykupienie "prądu budowlanego"
    ok 90 zł na 2 miesiące.

    Osoba zakładająca powiedziała ze nie jest to konieczne. (prąd był pobierany
    z mojej posesji).

    Kilka dni temu dostałem pismo i nakaz zapłacenia kary w wysokości 1 tyś zł.
    Powodem tego jest że nie podpisałem umowy z Enea i nie mam licznika.

    Oczywiście jest taki punkt w umowie, który mówi o tym że należy podpisać
    umowę do miesiąca od podłączenia prądu (skrzynka) - moje niedopatrzenie.

    Jest napisane także że muszę negocjować z nimi umowę!!

    Mam następujące pytanie:

    1) czy jest możliwość odwołania się od kary?

    2) czy Enea stosuje prawa monopolistyczne?

    3) ja ma wyglądać "negocjowanie" umowy z Enea?

    Pozdrawiam!

    Szymon Koronowski