eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPSPytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!j24g2000yqa.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: MoDoc <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPS
    Date: Thu, 10 Dec 2009 22:58:27 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 16
    Message-ID: <3...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 194.181.28.13
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1260514707 17918 127.0.0.1 (11 Dec 2009 06:58:27 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Dec 2009 06:58:27 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j24g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=194.181.28.13;
    posting-account=v4O3GgoAAABBPNykWf6VLtgrJ3gGyjMY
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5)
    Gecko/20091102 Firefox/3.5.5,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:619459
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Zakupiłem monitor LCD firmy PHILIPS.
    Okazało się że ma wadę na wyświetlaczu tzw. martwe pixele.
    Zgłosiłem to do działu reklamacji, oczywiście przyjęli gdyż norma iso
    odnośnie grupy 2 paneli dopuszcza 2 martwe pixele w klastrze 5x5 a u
    mnie jest około 9 martwych pixeli.
    Niestety z ich strony odpowiedź na infolinii ogranicza się tylko do
    informacji że szukają takiego samego monitora do wymiany. Ciągnie się
    to już drugi tydzień i ciągle jest ta sama gadka. Rozumiem że w
    ustawie jest iż gwarant musi odnieść się do reklamacji w ciągu 14 dni
    a sama wymiana nie jest zdefiniowana czasowo. Jednak denerwuje mnie ta
    sytuacja i nie wiem jak ich pogonić. Za wszelkie sugestie i rady będę
    ogromnie wdzięczny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1