eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPSPytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPS
  • Data: 2009-12-11 06:58:27
    Temat: Pytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPS
    Od: MoDoc <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Zakupiłem monitor LCD firmy PHILIPS.
    Okazało się że ma wadę na wyświetlaczu tzw. martwe pixele.
    Zgłosiłem to do działu reklamacji, oczywiście przyjęli gdyż norma iso
    odnośnie grupy 2 paneli dopuszcza 2 martwe pixele w klastrze 5x5 a u
    mnie jest około 9 martwych pixeli.
    Niestety z ich strony odpowiedź na infolinii ogranicza się tylko do
    informacji że szukają takiego samego monitora do wymiany. Ciągnie się
    to już drugi tydzień i ciągle jest ta sama gadka. Rozumiem że w
    ustawie jest iż gwarant musi odnieść się do reklamacji w ciągu 14 dni
    a sama wymiana nie jest zdefiniowana czasowo. Jednak denerwuje mnie ta
    sytuacja i nie wiem jak ich pogonić. Za wszelkie sugestie i rady będę
    ogromnie wdzięczny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1