eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPSRe: Pytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPS
  • Data: 2009-12-11 07:39:44
    Temat: Re: Pytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPS
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-12-11, MoDoc <m...@g...com> wrote:
    > Niestety z ich strony odpowiedź na infolinii ogranicza się tylko do
    > informacji że szukają takiego samego monitora do wymiany. Ciągnie się
    > to już drugi tydzień i ciągle jest ta sama gadka. Rozumiem że w
    > ustawie jest iż gwarant musi odnieść się do reklamacji w ciągu 14 dni
    > a sama wymiana nie jest zdefiniowana czasowo. Jednak denerwuje mnie ta
    > sytuacja i nie wiem jak ich pogonić. Za wszelkie sugestie i rady będę
    > ogromnie wdzięczny.

    "Ustawa" to tzw. niezgodność z umową i jest to coś innego niż gwarancja.
    Warunki gwarancji ustala gwarant - tu Philips. Poczytaj co w tej
    gwarancji stoi. Nb. nawet jakbyś reklamował z tyt. niezgodności (a
    musisz być do tego konsumentem), to przecież odpowiedzieli Ci w ciągu 14
    dni, a ile ma trwać wypełnienie podjętego zobowiazania (tu wymiany) owa
    Ustawa nie precyzuje.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1