  • 11. Data: 2007-09-01 17:48:39
    Temat: Re: Pytanie do prawników
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    stern w <news:fbc5mv$58o$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 01 Sep
    > 2007 15:41:48 +0200, Robert Tomasik zeznał(a):

    > zwłaszcza w ministerstwie rolnictwa ;)

    > Agenci CBA biegają z bronią w ręku?

    > No tak, wiadomo, że taki minister rolnictwa chodzi z bronią maszynową na
    > plecach.

    Mógł ukryć broń w wagonie ze zbożem ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2007-09-01 18:24:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    webNet pisze:
    > Np. taka sytuacja, jakiś pan X siedzac w knajpie słyszy przypadkiem jak
    > dwóch agentów CBS/CBA czy czegos tam, rozmawia miedzy soba o super
    > tajnej akcji w sprawie kogos tam, przypadkiem X zna tego kogos i go
    > uprzedza/inforumje o tym co słyszał, czy w takim przypadku łamie on
    > prawo ? Czy nawet pan X słyszac ze ta akcja jest super tajna i majac
    > tego swiadomosc łamie prawo.

    Pan X nie jest zobowiazany do zachowania jakiejkolwiek tajemnicy, wiec
    moze to przekazac komu tylko chce. Tajemnice ujawnili w tym przypadku
    owi funkcjonariusze i trudno przypisywac komus innemu za to wine.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-09-01 18:26:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Johnson pisze:
    > E... Chyba CBA powinno być na tle szybkie by nie dać im szansy zadzwonić :)

    Sadzac po efektach pracy CBA to tam raczej sporo partaczy jest :)

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-09-01 18:28:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości

    > zwłaszcza w ministerstwie rolnictwa ;)

    Do Ministerstwa Rolnictwa, to oni nie powinni w ogóle zostać wpuszczeni z
    tą bronią bez uzgodnienia z BOR. A komu podlega BOR?

    > Agenci CBA biegają z bronią w ręku?

    Na pasku, na szelkach.

    > No tak, wiadomo, że taki minister rolnictwa chodzi z bronią maszynową na
    > plecach.
    > Nie przesadzajmy Robercie.
    >
    > Prawdopodobieństwo użycia broni zerowe w tym wypadku.
    > No ale teraz trzeba stworzyć wyjaśnienie dla szefa, dlaczego się
    > wygadali.

    Wcale nie. I to są naprawdę bardzo nerwowe chwile - uwierz mi na słowo. Z
    tego powodu wszyscy, którzy się tym zajmują profesjonalnie robią wszystko,
    by nie miały miejsca. Nawet z pominięciem procedur służbowych, jeśli jest
    taka konieczność.

  • 15. Data: 2007-09-02 05:57:51
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 01 Sep
    2007 20:28:24 +0200, Robert Tomasik zeznał(a):

> [...]
    > by nie miały miejsca. Nawet z pominięciem procedur służbowych, jeśli jest

    "Dzień dobry panie premierze, CBA.
    Proszę pokazać co pan ma w tej teczce ?" - to jest to nerwowe ?

    Robert przecież to jest wejście do biura w urzędzie publicznym, a nie
    jakaś gangsterka.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 16. Data: 2007-09-02 05:58:39
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 01 Sep
    2007 20:26:34 +0200, Mithos zeznał(a):

    > Sadzac po efektach pracy CBA to tam raczej sporo partaczy jest :)

    Jest pono sporo policjantów (jakos tak telewizor gadal chyba), choć nie
    tych z CBŚ.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 17. Data: 2007-09-02 12:04:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > "Dzień dobry panie premierze, CBA.
    > Proszę pokazać co pan ma w tej teczce ?" - to jest to nerwowe ?

    Nie to.

    > Robert przecież to jest wejście do biura w urzędzie publicznym, a nie
    > jakaś gangsterka.

    I nie ma tam bramek pirotechnicznych?

  • 18. Data: 2007-09-02 13:08:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > I nie ma tam bramek pirotechnicznych?

    W wielu ministerstwach nie ma. Majac jakakolwiek legitymacje
    CBA/policji/ABW czy tez nawet innego ministerstwa wchodzi sie bez
    jakiejkolwiek kontroli po okazaniu ww. legitymacji.

    --
    Mithos