  • 51. Data: 2007-10-27 13:22:42
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 13:08:05 +0200, M&C napisał(a):

    > Dobrze tez jest pilnować _swoich_ psów, żeby nie plątały się samowolnie
    > i nie stwarzały zagrożenia. EOT.

    Ależ oczywiście. Przy czym psy nie są temu winne, że "się nie upilnowały".
    Nie mam zastrzeżeń co do uwag pod adresem właściciela psów, natomiast te
    psy są tu bogu ducha winne, zatem żądanie uspania ich jest absurdalne...
    ... bo kto to widział żądać uspania psa dlatego, że zagryzł kota?!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 52. Data: 2007-10-27 13:23:56
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 10:13:18 +0200, Alek napisał(a):

    > Ale wczesniej opuściły swoją posesję i w tym momencie powstał problem,
    > dalej to już tylko skutki.

    Czyli uspać psa należy dlatego, że właściciel go puścił? Nie dlatego, że
    zagryzł kota?
    Jeszcze lepsze...

  • 53. Data: 2007-10-27 13:24:39
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 10:08:47 +0200, Artur napisał(a):

    > Te dane pochodzą z książeczki zdrowia psa/kota.

    Ale psa czy kota? ;-)))
    Mój w książeczce czegoś takiego nie ma. Pewnie jakiś stary wzór mam
    (przedunijny).

  • 54. Data: 2007-10-27 13:26:54
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 13:02:46 +0200, Marcin [3M] napisał(a):

    > Idę o zakład, że przed wilczurami powoływał się na KPP.

    Nie, on był z KPP, a "wilczury" z PiS.

  • 55. Data: 2007-10-27 14:04:46
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 13:24:39 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Ale psa czy kota? ;-)))
    > Mój w książeczce czegoś takiego nie ma. Pewnie jakiś stary wzór mam
    > (przedunijny).

    Oj - ja też mam dosyć wiekowego psa. Książeczkę założono mu w marcu 1998r.
    Tutaj skanik powiesiłem ostatniej strony i okładki:
    http://i21.tinypic.com/s30mfo.jpg

  • 56. Data: 2007-10-27 14:23:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał

    > Czyli uspać psa należy dlatego, że właściciel go puścił? Nie dlatego, że
    > zagryzł kota?

    Nie postulowałem uśpienia psa.
    Problemem są psiarze. Wielu z nich (większość?) to ludzie
    nieodpowiedzialni, a prawo i publiczne służby prawie nic
    z tym nie robią :(

  • 57. Data: 2007-10-27 14:38:28
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 16:23:48 +0200, Alek napisał(a):

    > Problemem są psiarze. Wielu z nich (większość?) to ludzie
    > nieodpowiedzialni, a prawo i publiczne służby prawie nic z tym nie robią

    Problemem są w ogóle ludzie nieodpowiedzialni za to co robią i czego nie
    robią. Kompletnie nie kapuję dlaczego najwięcej krzyku wywołują właśnie
    psy, troszkę mi to wygląda jakby miastowi chcieli ze swojego otoczenia
    wypieprzyć wszystko co żywe, teren zabetonować, wylać asfaltem, a
    następnie zrobić tam parking, obwodnicę albo sklep.

    W mojej ocenie większym problemem są piraci drogowi (nawaleni kierowcy,
    jednokółkowi motocykliści), piesi przebiegający przez drogę tam gdzie nie
    trzeba, ludzie remontujący mieszkania, a następnie wywalający śmieci po
    remoncie gdzie popadnie (wiosną znów się wokół śmietników zaroi od
    starych okien, w których raz-dwa dzieciaki wytłuką szyby).

    Kanwą tematu jest prosta sprawa: wskutek nieodpowiedzialności właściciela
    psów powstała szkoda w postaci śmierci kota. Niestety, jak zawsze pojawił
    się tu troll Andrzej L., dla którego diagnoza jest prosta - uspać psa, bo
    zagryzł kota, bo przecież w następnym kroku ten pies zagryzie dziecko...
    Przez takie trollowanie zamiast dowiedzieć się czegoś sensownego człowiek
    tylko niepotrzebnie się denerwuje. Co gorsza: nie każdy czytający wątek
    wie, że za poradę odpowiedzialny jest gość, który nie potrafił sobie
    normalnie dać rady ze stójkowym w sklepie.

  • 58. Data: 2007-10-27 15:30:44
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 27.10.2007 Olgierd <n...@o...com> napisał/a:

    (...)
    > A prawo własności itd. jest im już na bank obce.

    Ignorantia iuris nocet? ;)

    --
    Tomasz Trystula

  • 59. Data: 2007-10-27 19:13:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Dlaczego psy? Jakbym prewencyjnie zlikwidował ich właściciela, bo to
    > jemu można przypisać winę. Psom nie.

    Cóż, albo psy są przedmiotem i ich życie i tak nie jest nic warte, albo
    jednak w jakimś stopniu ich zachowanie i od nich zależy.

  • 60. Data: 2007-10-27 19:15:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > O proszę, troll się obudził.
    > To stójkowych ze sklepów też będziesz likwidował? Wszystko czego się
    > boisz będziesz likwidował?

    Spierdalaj, gnoju. (pozostali: sorki, ale próbuję używać języka
    zrozumiałego dla tego degenerata umysłowego)