  • 91. Data: 2007-10-28 21:12:37
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 28 Oct 2007 15:53:12 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A ty byś to dziecko zgwałcił i potem miał pretensję do świata, że cię
    > ludzie nie lubią.

    To jakaś projekcja? Tak bardzo wypierasz tych silnych facetów z Janek?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 92. Data: 2007-10-28 21:14:24
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 28 Oct 2007 18:11:58 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Nie wszystkich (psy moich rodziców szczekają na koty tylko jak im
    > wyjadają jedzenie z misek) - ale w życiu by nie zagryzły kota - nawet
    > obcego (choć szczekają na nie zawzięcie). Więc są psy i psy. Te łagodne
    > mogą sobie żyć w mieście, te agresywne nie.

    Problem w tym, że sądzić o psiej agresji po tym czy goni kota czy nie to
    wątpliwy sposób.

    > Usypiając te agresywne zostaną te mniej i będzie spokój - dziś agresywne
    > nie są nikomu potrzebne.

    W służbach się przydają.

  • 93. Data: 2007-10-28 21:25:02
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 28 Oct 2007 21:11:16 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Przyjdziesz do mnie z dziennikarzem? Czy będziesz płakał w poduszkę?

    Albo nie. Wpadasz tam gdzie Twoje miejsce. Koniec dopieszczania trolla.

  • 94. Data: 2007-10-28 22:42:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > W służbach się przydają.

    W gestapo czy innej ubecji owszem.

    Ale w normalnej Policji agresywny pies będzie dyskwalifikowany na
    wstępie. Tym bardziej w innych służbach, np. TOPR.

  • 95. Data: 2007-10-30 19:17:55
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2007 21:14:24 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Problem w tym, że sądzić o psiej agresji po tym czy goni kota czy nie to
    > wątpliwy sposób.

    Właściciele kotów nie mogą więc wyjść spokojnie na spacer? Kiedyś
    chodziłem ze swoim i trafiło się że musiałem go ściągać z drzewa.
    Jeśli pies jest agresywny wobec kotów to już ma za dużo agresji.
    (z drugiej strony mój kot też raz pogonił psa sąsiadki - ale
    to było w "jego pokoju" więc można to uznać za obronę
    terytorium ;-))

    > W służbach się przydają.

    Owszem - rzadko, ale jednak - tyle że zauważ jakie szkolenie przechodzą.
    Na żadnego psa po takim szkoleniu złego słowa nie powiem. Niestety
    z pośród znajomych kilka lat temu znałem tylko jedną koleżankę, która
    była ze swoim psem na takim szkoleniu. Chciała mieć dużego psa
    w mieście i wiedziała że do tego musi go wyszkolić, a nie zostawić
    go swoim instynktom.

    Pozdrawiam,
    Henry