  • 1. Data: 2007-10-26 10:30:43
    Temat: pomysl
    Od: "robak" <2robak@wytnij_to_antyspam.interia.pl>

    Witam.

    Mam swietny (oczywiscie wg. mnie) pomysl, ktory chcialbym sprzedac duzej
    firmie (w gre wchodza trzy firmy). Jak sie zabezpieczyc przed kradzieza
    pomyslu?
    pozdrawiam
    --
    robak

  • 2. Data: 2007-10-26 10:55:31
    Temat: Re: pomysl
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik robak napisał:

    > Witam.
    >
    > Mam swietny (oczywiscie wg. mnie) pomysl, ktory chcialbym sprzedac duzej
    > firmie (w gre wchodza trzy firmy). Jak sie zabezpieczyc przed kradzieza
    > pomyslu?
    Opatentowac w urzedzie patentowym i po problemie (jesli juz ktos tego
    przed toba nie wymyslil i nie opatentowal).
    pozdrawiam

    --
    <--- http://www.varius.jawnet.pl --->
    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2007-10-26 11:23:59
    Od: "Mirek" <l...@s...ue>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Opatentowac w urzedzie patentowym i po problemie (jesli juz ktos tego
    > przed toba nie wymyslil i nie opatentowal).
    > pozdrawiam

    pomysłu nie opatentujesz, możesz opatentować działający prototyp/wzór ale
    nie sam pomysł.

    --
    pozdrawiam,
    Mirek

  • 4. Data: 2007-10-26 11:37:05
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    > pomysłu nie opatentujesz, możesz opatentować działający prototyp/wzór ale
    > nie sam pomysł.
    Masz racje, jakos sie zagalopowalem :-)
    pozdrawiam

    --
    <--- http://www.varius.jawnet.pl --->
    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2007-10-30 20:05:02
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 13:23:59 +0200, Mirek napisał(a):

    > pomysłu nie opatentujesz, możesz opatentować działający prototyp/wzór ale
    > nie sam pomysł.

    a czy przykładowo wzór matematyczny na obliczenie czegoś można opatentować
    ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net