  • 11. Data: 2010-07-16 15:34:53
    Temat: Re: lekko ot: to jak bronic swojego terenu legalnie?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-16 12:11, Użytkownik MZ napisał:

    > Nie no...powiedz że żartujesz, proszę...

    Dla sądu to on nie sforsował ogrodzenia samochodem tylko
    uczestniczył w wypadku w wyniku którego znalazł się na
    posesji a tam został pogryziony przez psy.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-07-16 15:40:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-16 13:15, Użytkownik Herald napisał:

    > Kur..a - idę zaraz kupić jakiś T-94 z demobilu :)))
    > Zwróci mi się po kilku "wjazdach" do posesji na których są psy :)))

    Nie zapomnij dokupić niskopodwoziówki do przewozu bo takim wynalazkiem
    nie wolno jeździć po naszych jakże wspaniałych drogach.
    :-)

    > Ale dojechałeś stary :)))
    > Zmień dilera, bo ten sprzedaje ci jakieś ścierwo które ci do końca zlasuje
    > mózgownicę :)

    Za zniszczone ogrodzenie płacisz ty a raczej ubezpieczyciel
    twojego auta, policja jeszcze dołoży mandat, za zniszczone
    przez psy spodnie i może ciało płaci właściciel posesji lub
    jego ubezpieczyciel jeśli się ubezpieczył od pogryzienia przez
    własne pieski.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-08-03 06:20:47
    Temat: Re: Psy na podwórku i pogryzienie
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-15 18:15:21 +0200, witek <w...@g...pl.invalid> said:

    > Albo wybij im zęby, alob porządnie wytrenuj jeśli biegają luzem, albo
    > trzymaj na smyczy.

    To jest awykonalne.
    ;>

    --