  • Data: 2002-07-18 16:26:48
    Temat: Przyznanie alimentow
    Od: "Pecado" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych grupowiczow.
    Mam dosc powazny problem.
    Od dawna mam przyznawane alimenty, przyznam ze to dofinansowanie jest dla
    mnie i dla mojej nauki bardzo wazne.
    Dzis niestety dowiedzialem sie ze juz mi sie nie naleza. Dlaczego ?
    Postaram sie napisac i prosze o jakas rade, czy tez wsparcie ze strony
    prawnej.

    Od niedawna ponoc zmienila sie jakas ustawa w tej sprawie.
    Mianowicie jezeli stawka rodzinnych dochodow na miesiac przekracza 620 zl.
    to pieniadze juz sie nie naleza. Smieszna sytuacja poniewaz pani w ZUS-ie
    powiedziala mi dzisiaj ze gdybym mial wyzsze alimenty( mialem 200 zl) to
    dostawalbym te pieniadze.
    To w takim razie im wyzsze dochody( mojej rodziny byly 1800, ale rok temu
    1200, niewiadome mi jest dlaczego wzrosly) tym wyzsze alimenty ? Nie wiem
    czy nadazacie, bo dla mnie tez jest to co najmniej dziwne. O co w tym
    chodzi, przeciez to nielogiczne. Dowiedzialem sie co gorsza ze mam oddawac
    pieniadze za ostatni miesiac.
    Dlaczego ZUS wyplacil mi kase, gdy jeszcze nie sprawdzili mi moich dochodow
    ? Paranoja. Nie wiem co robic. Miesieczne dochody mojej rodziny( ja i matka,
    ja nie pracuje) wynosza max 1000zl. brutto. Wiec skad sie wzielo 1800 ?
    Dlaczego musze oddawac te pieniadze ?
    Zapytalem czy jezeli ewentualnie wygralbym sprawe o podwyzszenie alimentow
    to czy da sie odzyskac te pieniadze. Babka powiedziala mi ze dopiero od
    nastepnego roku moge sie o nie ubiegac.
    Wiem ze moj list jest chaotyczny i niezrozumialy, ale wlasnie taka jest ta
    sprawa.
    Bardzo prosze o jakas pomoc, nie zamierzam zwracac tych pieniedzy za
    poprzedni miesiac, a z nimi zwiazane byly moje plany odnosnie nauki. Co
    robic?
    Z gory dzieki i pozdrawiam.
    p...@s...pl

    DISCONNECTED....