eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyjęcie zlecenia a rezygnacja z niego i utracony zysk › Przyjęcie zlecenia a rezygnacja z niego i utracony zysk
  • Data: 2008-09-30 12:33:09
    Temat: Przyjęcie zlecenia a rezygnacja z niego i utracony zysk
    Od: "Andrew" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Zastanawiam się nad prawnym rozwiązaniem problemu przyjmowanych zleceń.
    Mianowicie prowadzę firmę tranportową i często przyjmuję zlecenia na telefon od
    osób prywatnych które np ni emają faxu. Jak w tej sytuacji się zabezpieczyć od
    sytuacji gdy w dniu (który już mam zarezerwowany) podstawienia zespołu pojazdów
    klient dzwoni i mówi, że rezygnuje lub wogóle nie dzwoni i nie stawia się na
    miejsce? Czasami są to zlecenia od osób mieszkających w znacznej odległości
    odemnie a prędkość działania poczty niestety jest niezadowalająca aby pisemnie
    zawrzeć umowę. Czy są wogóle jakieś rozwiązania które później w sądzie można
    użyć aby domagać się zwrotu tzw "straconego zysku" na usługę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1