eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyjęcie zlecenia a rezygnacja z niego i utracony zysk › Re: Przyjęcie zlecenia a rezygnacja z niego i utracony zysk
  • Data: 2008-09-30 12:38:10
    Temat: Re: Przyjęcie zlecenia a rezygnacja z niego i utracony zysk
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Andrew pisze:
    > Witam
    >
    > Zastanawiam się nad prawnym rozwiązaniem problemu przyjmowanych zleceń.
    > Mianowicie prowadzę firmę tranportową i często przyjmuję zlecenia na
    > telefon od osób prywatnych które np ni emają faxu. Jak w tej sytuacji
    > się zabezpieczyć od sytuacji gdy w dniu (który już mam zarezerwowany)
    > podstawienia zespołu pojazdów klient dzwoni i mówi, że rezygnuje lub
    > wogóle nie dzwoni i nie stawia się na miejsce? Czasami są to zlecenia od
    > osób mieszkających w znacznej odległości odemnie a prędkość działania
    > poczty niestety jest niezadowalająca aby pisemnie zawrzeć umowę. Czy są
    > wogóle jakieś rozwiązania które później w sądzie można użyć aby domagać
    > się zwrotu tzw "straconego zysku" na usługę?

    Dowodem może być nagranie rozmowy telefonicznej.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1