eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyjęcie zlecenia a rezygnacja z niego i utracony zysk › Re: Przyjęcie zlecenia a rezygnacja z niego i utracony zysk
  • Data: 2008-09-30 13:44:59
    Temat: Re: Przyjęcie zlecenia a rezygnacja z niego i utracony zysk
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz wrote:
    > Andrew pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Zastanawiam się nad prawnym rozwiązaniem problemu przyjmowanych
    >> zleceń. Mianowicie prowadzę firmę tranportową i często przyjmuję
    >> zlecenia na telefon od osób prywatnych które np ni emają faxu. Jak w
    >> tej sytuacji się zabezpieczyć od sytuacji gdy w dniu (który już mam
    >> zarezerwowany) podstawienia zespołu pojazdów klient dzwoni i mówi, że
    >> rezygnuje lub wogóle nie dzwoni i nie stawia się na miejsce? Czasami
    >> są to zlecenia od osób mieszkających w znacznej odległości odemnie a
    >> prędkość działania poczty niestety jest niezadowalająca aby pisemnie
    >> zawrzeć umowę. Czy są wogóle jakieś rozwiązania które później w sądzie
    >> można użyć aby domagać się zwrotu tzw "straconego zysku" na usługę?
    >
    > Dowodem może być nagranie rozmowy telefonicznej.
    >

    ...a w nowszych telefonach (juz nie tak nowych - np. n70) - mozna dograc
    aplikacje, ktora bedzie zapisywac kazda rozmowe automatycznie. Gigowa
    karta pamieci i na dlugo starczy.


    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1