eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzychodnia Podlaskiej KCH - czy mają prawo żądać zmiany lekarza rodzinnego › Przychodnia Podlaskiej KCH - czy mają prawo żądać zmiany lekarza rodzinnego
  • Data: 2003-05-21 18:52:21
    Temat: Przychodnia Podlaskiej KCH - czy mają prawo żądać zmiany lekarza rodzinnego
    Od: "Ania" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie i proszę o pomoc.

    Jestem studentką - mam studencką książeczkę zdrowia, książeczkę
    ubezpieczeniową rodziców (numer).
    Jestem w Podlaskiej Kasie Chorych (teraz to się chyba nazywa Fundusz
    zdrowia). Jestem zapisana u lekarza rodzinnego w mieście A. W mieście B, w
    przychodni studenckiej, Pani z recepcji - przed zapisaniem mnie do lekarza w
    celu porady zażądała ode mnie zmiany lekarza rodzinnego na jednego z tej
    przychodni - powiedziała, że jeśli tego nie uczynię - nie zostanę zapisana
    do lekarza. Czy jest to zgodne z prawem?

    Jeżeli ktoś zna jakąś podstawę prawną, którą mogłabym Pani z recepcji
    przedstawić - ew. np zażądać na piśmie odmowy porady lekarskiej i skierować
    sprawę do sądu. Będę bardzo - bardzo wdzięczna.

    Z góry serdecznie dziękuję
    Anna Maciąg