  • Data: 2004-03-01 19:16:25
    Temat: Przesladowanie przez administratora sieci
    Od: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dzisiaj dostałem telefon od administratora sieci w ktorej sie znajduje (w
    którym mi groził że mnie odłaczy od sieci, i odda sprawe na policje).
    Ciekawostka jest to ze wtedy kiedy niby mnie przyłapał ze zmieniłem adres
    IP, i niby zakłuciłem innym urzytkownikom działanie internetu (to miałem
    właczonego linuksa gdize internet mi nie działa) Administrator mi wmawia ze
    niby wtedy kiedy ja zniknołem z sieci (weszłem na linuksa) to akurat zaczą
    miec kłopoty z siecia i oskarża mnie o to ze mu w jakis sposób zablokowałem
    jakiś obszar sieci. Co byście powiedzieli na ten temat???