  • Data: 2004-03-02 02:50:45
    Temat: Re: Przesladowanie przez administratora sieci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    DawidPartyka wrote:

    > zaczą miec kłopoty z siecia i oskarża mnie o to ze mu w jakis sposób
    > zablokowałem jakiś obszar sieci. Co byście powiedzieli na ten temat???

    Że admin jest niekompetentnym cymbałem.

    W sieciach łączonych ethernetem z reguły robi się tak, że na sztywno
    przypisuje się IP do adresu MAC karty.

    OK - lekko upraszczam, ale chodzi o to, że w prawidłowo skonfigurowanej
    sieci nawet, jeśli się pomylisz i wpiszesz niewłaściwe IP, to prawidłowo
    ustawiony router nie powinien w ogóle takich pakietów dalej puścić.