  • Data: 2004-03-01 19:59:46
    Temat: Re: Przesladowanie przez administratora sieci
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj dostałem telefon od administratora sieci w ktorej sie znajduje (w
    > którym mi groził że mnie odłaczy od sieci, i odda sprawe na policje).
    > Ciekawostka jest to ze wtedy kiedy niby mnie przyłapał ze zmieniłem adres
    > IP, i niby zakłuciłem innym urzytkownikom działanie internetu (to miałem
    > właczonego linuksa gdize internet mi nie działa) Administrator mi wmawia
    ze
    > niby wtedy kiedy ja zniknołem z sieci (weszłem na linuksa) to akurat zaczą
    > miec kłopoty z siecia i oskarża mnie o to ze mu w jakis sposób
    zablokowałem
> [...]

    Ja prawnikiem nie jestem, ale tez nie za bardzo rozumiem czego bys sie
    spodziewal... na moje oko powinienes sprobowac zalatwic sprawe ugodowo, bo
    faktycznie odetnie ci dostep. Np. powiedz ze nie rozumiesz o co mu chodzi i
    jak chce to moze przyjsc i poszperac po ustawieniach w twoim kompie.

    pozdr.
    Kris