    From: chefo <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przerejestrowanie samochodu.
    Date: Sun, 26 Nov 2006 19:10:53 +0100

    Witam
    Nie miałem do tej pory auta, stąd też niedawno nabyłem drogą kupna
    używany wóz. Autko dopiero co zarejestorwane przez poprzedniego
    właściciela na nowych ładniutkich tablicach. Idę do Wydziału Kom. celem
    jego przerejestowania i co ano oddaje moje nowe stare tablice i dostaje
    moje nowe tablica za 80 zł.
    Jak to kurwa (sorry) jest. Gość od którego kupiłem auto zapłacił ze
    tablicę woj. śląskie 80 zł ja zapłaciłem za swoje nowe woj. małopolskie
    80 zł. Tablice tego gościa pewnie znów ktoś dostanie i znów zapłaci za
    nie 80 zł. Ludzie kurna czy ten kraj jest normalny przeciętny zwykły
    robotnik np. przy pakowaniu ot choćby w takiej ogromnej firmie jak
    Maspex Wadowice dostaje cobym nie skłamał 600zł miesięcznie. Ja za
    zarejestrowanie samochodu zapłaciłem w sumie 171 zł co daje prawie 30%
    miesięcznej pensji. To jest kuźwa chory kraj.

    pozdrawiam