  • Data: 2010-02-26 16:00:52
    Temat: Przepisanie mieszkania - czy mozna?
    Od: "Mariano Italiano" <w...@w...plwywal> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mój brat musi pożyczyć około 50 kpln. Nie pracuje, jednak ma dochody,
    których - niestety nie może udokumentować.
    Posiada własne mieszkanie (wartość około 100kpln), które przepisał mu
    dziadek jakieś dwa lata temu. Gdzieś tam są klauzule, że jeśli je sprzeda,
    to musi w jakimś czasie kupić kolejne itp.
    Wracając do pożyczki - czy brat dostanie kredyt hipoteczny na takie
    mieszkanie? Obawiamy się, że nie - brak jakichkolwiek dochodów.
    Zastanawialiśmy się nad drugim rozwiązaniem - brat przepisuje to mieszkanie
    mnie, a ja biorę kredyt (prawdopodobnie zdolność będę miał). Czy takie
    rozwiązanie jest możliwe? Niby wszystko to najbliższa rodzina...
    A może ktoś przećwiczył podobną sytuację? Może macie jakieś inne pomysły na
    pozyczkę w tej konkretnej konfiguracji faktów?

    Za pomoc z góry dziękuje.

    Mariano Italiano