  • Data: 2003-09-04 18:18:24
    Temat: Przedawnienie - jak ?
    Od: "div" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi
    Mam problem.. chcialbym sie powolac na przedawnienie w sprawie rzekomych
    zaleglych oplat za korzystanie z c+ i nie wiem czy wyslac jakies pismo do c+
    czy czekac na ich ruch. W rozmowie tel z nimi wspomnialem o tym ale nie wiem
    czy mimo wszystko nie oddadza sprawy do egzekucji i czy wtedy nie bedzie za
    pozno na przedlozenie tego argumentu (niestety tylko taki mi zostal .. teraz
    żadaja jakiejs oplaty zaleglej z roku 1999 w ktorym rozwiazalem z nimi umowe
    a ja nie mam juz zadnych rachunkow aby cokolwiek udowodnic.. )
    --

    Pozdrawiam :)