  • Data: 2007-09-17 11:40:34
    Temat: Przedawnienie KK - proszę o pomoc
    Od: grejfiq <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w styczniu 2001 dostalem od banku karty kredytowe.
    Bank wypowiedzial mi umowe w pazdzierniku 2003.

    Mam pytanie jaki jest okres przedawnienia dla wierzytelności tego
    rodzaju, od kiedy ono biegnie i co może przerwać tok przedawnienia?

    Do tej pory sprawa nie zostala skierowana do sadu tylko sprzedawana
    przez firmy windykacyjne innym firmom.

    Czy sprawa nie laduje w sadzie dlatego ze ulegla przedawnieniu, a firmy
    windykacyjne bazuja na nieznajomosci prawa szarych ludzi ?

    Prosze o pomoc

    gfq