  • 21. Data: 2009-12-19 16:11:40
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > 10Gigabitów to jest odpowiednik większości łącz do między sporymi
    > miastami w Polsce u części operatorów ... Naucz się jednostek :)

    ale on z poczatku pisal, ze jest specjalista. Wiec jak w tym samym tonie
    napisal maila do operatora to nie dziwie sie, ze go olali

    Icek

  • 22. Data: 2009-12-19 16:36:22
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    > 10Gigabitów to jest odpowiednik większości łącz do między sporymi miastami
    > w Polsce u części operatorów ... Naucz się jednostek :)

    To nie ma znaczenia, nie mowilem przeciez ze to jest lacze na swiat. Z
    reszta pomiedzy wiekszymi miastami w polsce sa szybsze, przynajmniej w GTS.

    Pozdrawiam, a Pana "zadzieraj nosa" (Michala Ickiewicza) prosze o nie
    wypowiadanie sie nie na temat - jest to grupa prawna nie informatyczna.
    FlashT

  • 23. Data: 2009-12-19 16:47:59
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > A tak na serio to firma w ktorej pracuje udostepnia testowo taka usluge. I
    > pomimo ze za darmo, testowo to juz wplynela pierwsza reklamacja. I dziad
    > jeden pisze, ze kupil 10 megabitow a sciaga mu sie z RS z predkoscia 7MB/s
    > (megabajtow). I on sklada reklamacje. I nie dociera do niego, ze jest
    > roznica pomiedzy megabitami a megabajtami

    Ale przeciez nie chodzi mi o limit odgorny wykupionego pasma w GTS przez
    providera... ja rozumiem, ze lacze moze byc obciazane bardziej lub mniej -
    ale chodzi tu o chamskie ciecie do 3Mbps przy predkosci 10Gbps (na Warszawe)
    oraz 60Mbps na swiat... ciecie ktore ma miejsce, zostalo to dokladnie
    zbadane przez szereg roznych testow w przeciagu 6 miesiecy(!). Cala
    dokumentacja jest zbierana w przygotowaniu na ewentualna rozprawe w sadzie.

    Nie musisz mi wierzyc, ze znam sie na sieci, wszystko mi jedno - pisze na
    grupe prawna, nie informatyczna. Chyba nie chodzi tutaj o obalanie wiedzy
    czy tam informacji podanych przeze mnie a o porade prawna bazujaca na tych
    informacjach.

    Oczywiscie, ze moge po prostu zerwac umowe, mowiac, ze jej nie dotrzymali,
    ale... mi nie o to chodzi... chcialbym po prostu znowu miec internet taki
    jak w umowie - tym bardziej, ze jak sam widzisz, warunki byly "korzystne".
    Na tyle korzystne, ze nawet, sam jako provider, nie jestes w stanie w nie
    uwierzyc.

    Moze dodam jeszcze, iz umowa zostala podpisana ponad 10 lat temu.

    FlashT

  • 24. Data: 2009-12-19 16:48:47
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam, a Pana "zadzieraj nosa" (Michala Ickiewicza) prosze o nie
    > wypowiadanie sie nie na temat - jest to grupa prawna nie informatyczna.

    ale jak tylko uwazam, ze mam cos sensownego do powiedzenia to sie wypowiadam
    i zaden przykurcz i "specjalista" nie bedzie mi mowil kiedy moge pisac a
    kiedy nie moge.

    Naucz sie rozrozniac jednostki, nie chwal sie ze jestes specjalista jak nie
    jestes, nie klam i nie zmyslaj (mam tu na mysli sprzeczne twierdzenia o
    skladaniu reklamacji na pismie), naucz sie mierzyc szybkosc dostepu do
    zasobow sieciowych to moze wtedy ktos (np. twoj operator) potraktuje Cie
    powaznie

    Icek

  • 25. Data: 2009-12-19 16:51:06
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

> [...]
    > skladaniu reklamacji na pismie), naucz sie mierzyc szybkosc dostepu do
    > zasobow sieciowych to moze wtedy ktos (np. twoj operator) potraktuje Cie

    No tak, jesli tak wlasnie traktujesz klientow, to gratuluje. Bardzo chetnie
    zajme sie "reklama" Twojej cudownej firmy, wszedzie gdzie tylko moge. Jesli
    ataki z Twojej strony uwazasz za sensowne wypowiedzi to moze lepiej sprobuj
    skonczyc pierw podstawowke, zanim zajmiesz sie powaznymi rzeczami.

  • 26. Data: 2009-12-19 16:55:13
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > tak sobie czytam ... ile Ty za to "nielimitowane łącze płacisz" - tak z
    > ciekawości ...
    > Bo ja jakoś za niecałe 20tys netto miesięcznie mam marne 200Mbitów ...
    > czyli strasznie mnie oszukują chyba ... ;)

    20 000 PLN za 200Mbps to dosc duzo... w ATM'ie mam prawie polowe taniej...

    Place wystarczajaco duzo, zeby wymagac.
    Przeciez slowo nielimitowane nie odnosi sie do nieskonczonej predkosci...
    odnosi sie tylko i wylacznie do sposobu zarzadzania pasmem... nie wiem czemu
    sie tak wszyscy uczepili tego stwierdzenia...

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 27. Data: 2009-12-19 17:02:26
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    sprobuj
    > skonczyc pierw podstawowke, zanim zajmiesz sie powaznymi rzeczami.

    ale jakich klientow ?ale co to ma do klientow ? Ale jakiej mojej firmy ? Bo
    moze o czyms nie wiem ?

    zajmij sie zakumaniem, ze jak nie zlozysz reklamacji u operatora to on moze
    miec Cie w dupie i palcem nie kiwnac aby rozwiazac Twoj problem. Bo poprostu
    moze o tym problemie nie wiedziec.

    Chciales pomoc nie? Po to tu pisales? Dostales pomoc. Ale pewnie chciales
    inna? Tak? Zeby wszyscy nagle zaczeli jezdzic po operatorach jacy to oni
    wszyscy niedobrzy. I ze zapewne kolejny ignorant techniczny myslacy, ze ma
    zajebista wiedze jest przez operatora oszukiwany.

    dla mnie EOT

    Icek

  • 28. Data: 2009-12-19 17:04:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > zbadane przez szereg roznych testow w przeciagu 6 miesiecy(!). Cala
    > dokumentacja jest zbierana w przygotowaniu na ewentualna rozprawe w

    ale o co chcesz ich pozywac? Zeby Ci obnizyli oplate z 100 zlotych na 70 bo
    masz wolniej niz w umowie?

    Po co sie palowac? Po co nerwy. Zacznij moze od zrobienia wiarygodnego
    pomiaru i zlozenia reklamacji. Tej nie zlozyles a juz sadami grozisz.

    Icek

  • 29. Data: 2009-12-19 17:06:02
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

> [...]
    > moze
    > miec Cie w dupie i palcem nie kiwnac aby rozwiazac Twoj problem. Bo

    Nie masz pojecia o moich relacjach z moim providerem, wiec nie mow, ze nie
    wie. Ale oczywiscie przyjalem to do wiadomosci tylko w weekend tak ciezko
    troche dojechac do nich i zawiezc im te reklamacje. A to, ze odpieram ataki
    z Twojej strony, to chyba normalne... nienawidze ludzi, ktorzy uwazaja, ze
    wiedza wszystko, a innych traktuja jak gowno. Zadalem proste pytanie,
    podajac wszelkie informacje, ktore moim zdaniem byly istotne, a Ty zaczales
    je negowac... to troche smieszne, wygladasz jakbys bronil wszystkich
    providerow na swiecie - a moze nie wszyscy sa uczciwi?

> [...]
    > wszyscy niedobrzy. I ze zapewne kolejny ignorant techniczny myslacy, ze ma
    > zajebista wiedze jest przez operatora oszukiwany.

    Sam jestem operatorem i uwazam ze jestem przez tego operatora, o ktorym
    mowa - oszukiwany.

    FlashT

  • 30. Data: 2009-12-19 17:09:41
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > sadzie.
    >
    > ale o co chcesz ich pozywac? Zeby Ci obnizyli oplate z 100 zlotych na 70
    > bo
    > masz wolniej niz w umowie?

    Oplaty sa duzo wieksze a obciecie ze sredniej predkosci okolo 20-30Mbps do
    3Mbps jest... denerwujace.

    > Po co sie palowac? Po co nerwy. Zacznij moze od zrobienia wiarygodnego
    > pomiaru i zlozenia reklamacji. Tej nie zlozyles a juz sadami grozisz.

    No nie groze, tylko sie pytam bo na prawie, to akurat napewno jest tutaj
    wiele ludzi, ktorzy sie znaja lepiej. Nie jestem osoba impulsywna w takich
    sprawach... spokojnie zbieram informacje.

    Pozdrawiam,
    FlashT