  • Data: 2003-10-30 19:08:11
    Temat: Prosze o pomoc - praca dyplomowa "Firma symulacyjna"
    Od: "-=SHOC=-" <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry

    Mam prośbę - mam zadaną do wykonania pracę dyplomową na temat: "Firma
    symulacyjna" - najlepiej jakby praca była oparta o sp. z o.o.
    W pracy mają być zawarte wszelkie informacje związane z założeniem spółki i
    jej działalnością ( dokumenty, opisy, przepisy prawne itp.)

    Bardzo bym prosił państwa o wszelkie informacje, dane, dokumenty, strony
    www, przykładowe prace - mogą być nawet o innych spółkach,
    przedsiębiorstwach jednoosobowych - bym mógł się na czymś wzorować.

    Jeżeli mają państwo jakieś dokumenty/informacje na ten temat pod ręką i
    mogliby się podzielić - byłbym bardzo wdzięczny.

    Z poważaniem Szymon Jastrzębowski
    s...@s...com.pl
    gg: 2923132