  • Data: 2009-05-24 21:18:34
    Temat: Procedury i zachowanie w WSA
    Od: Sarpedon <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    jako strona skarzaca bede miec niebawem rozprawe w wojewodzkim sadzie
    administracyjnym. nie jestem ani adwokatem, ani radca prawnym.
    pytanie: gdzie znajde jakis opis procedur, sposobow zachowania oraz
    innych przydatnych na rozprawie informacji? czy jest jakis standardowy
    schemat przebiegu na takich rozprawach? wiadomo, ze kazda sprawa jest
    inna, ale sa na pewno jakies obowiazkowe "punkty programu".

    co wiecej - slyszalem, ze sad powinien mnie na biezaco informowac o
    przebiegu rozprawy, moich prawach i obowiazkach, a takze o
    mozliwosciach, z jakich moge korzystac. prawda to?