  • Data: 2009-05-25 17:57:05
    Temat: Re: Procedury i zachowanie w WSA
    Od: Sarpedon <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Maj, 11:25, kuba <j...@g...com> wrote:
    > ustawa - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi

    przeczytalem, ale chyba szukam czegos bardziej... user-friendly. w
    miedzyczasie znalazlem publikacje pt. Przewodnik sądowy po procedurach
    cywilnej, karnej i sądowoadministracyjnej, w ktorej w miare ok jest
    opisane wszystko. ale ciagle nie ma takich nie pisanych zasad czy tez
    kolejnosci czynnosci na samej rozprawie tak prostych rzeczy jak sposob
    zachowywania sie i wypowiadania (np. wysoki sadzie itp)

    no i wszystko jasne!