-
1. Data: 2005-12-02 13:15:27
Temat: Problemy z umową
Od: "Zorbas" <zorbas@[wytnij_to]vp.pl>
Dnia 28 września zawarłem z Ideą umowę na mocy której 1-go dnia nowego
okresu naliczania (czyli 14 października) miałem migrować z abonamentu Ideii
Mix na Orange Go. Niestety nic takiego się nie stało i w związku z tym 7
listopada napisałem reklamację. Dziś mamy 2 grudnia, reklamacja nie została
rozpatrzona, natomiast mnie uniemożliwiono wykonywanie połączeń, wysyłanie
smsów, czy nawet połączenie się z Biurem Obsługi Klienta - wg. operatora
było to spowodowane niezapłaceniem rachunku za ostatnie 2 miesiące trwania
abonamentu - ale na mocy podpisanej umowy przez te dwa miesiące mój telefon
miał już nie obowiązywać abonament. Moje pytanie to: co teraz zrobić?
Dzwoniłem do BOK i nic mi tam nie poradzono, byłem osobiście na ul.
Starowiślnej w Krakowie, lecz tam też nie udzielono mi żadnej odpowiedzi.
-
2. Data: 2005-12-02 16:04:09
Temat: Re: Problemy z umową
Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>
"Zorbas" <zorbas@[wytnij_to]vp.pl> wrote in message
news:dmph0p$e7j$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Dnia 28 września zawarłem z Ideą umowę na mocy której 1-go dnia nowego
> okresu naliczania (czyli 14 października) miałem migrować z abonamentu
Ideii
> Mix na Orange Go. Niestety nic takiego się nie stało i w związku z tym 7
> listopada napisałem reklamację. Dziś mamy 2 grudnia, reklamacja nie
została
> rozpatrzona, natomiast mnie uniemożliwiono wykonywanie połączeń, wysyłanie
> smsów, czy nawet połączenie się z Biurem Obsługi Klienta - wg. operatora
> było to spowodowane niezapłaceniem rachunku za ostatnie 2 miesiące trwania
> abonamentu - ale na mocy podpisanej umowy przez te dwa miesiące mój
telefon
> miał już nie obowiązywać abonament. Moje pytanie to: co teraz zrobić?
> Dzwoniłem do BOK i nic mi tam nie poradzono, byłem osobiście na ul.
> Starowiślnej w Krakowie, lecz tam też nie udzielono mi żadnej odpowiedzi.
poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
brak odpowiedzi = reklamacja uznana
(art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)
p.
W,
-
3. Data: 2005-12-02 16:33:08
Temat: Re: Problemy z umową
Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>
> poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
> brak odpowiedzi = reklamacja uznana
> (art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)
a co wtedy z zaleglymi rachunkami?
-
4. Data: 2005-12-02 18:00:14
Temat: Re: Problemy z umową
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Wirtualna napisał(a):
> poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
> brak odpowiedzi = reklamacja uznana
> (art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)
Ale w tym przypadku automagiczne uznanie nic nie da, bo kwalifikuje sie
to na niewłasciwe wykonanie umowy. Straty finansowe z tego tytuły trudno
udokumentować, a odszkodowanie ... sam wiesz ;-(
M.
-
5. Data: 2005-12-02 18:03:08
Temat: Re: Problemy z umową
Od: o`rety <o`rety@pl.pl>
Użytkownik gardziej napisał:
>>poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
>>brak odpowiedzi = reklamacja uznana
>>(art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)
>
>
> a co wtedy z zaleglymi rachunkami?
>
>
jezeli reklamacja uznana=>nie ma rachunkow.
-
6. Data: 2005-12-02 23:02:15
Temat: Re: Problemy z umową
Od: "Zorbas" <zorbas@[wytnij_to]vp.pl>
Maciej Bebenek (m...@t...waw.pl) w wiadomości
news:43908bc8@news.home.net.pl napisał(a):
>> poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
>> brak odpowiedzi = reklamacja uznana
>> (art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)
> Ale w tym przypadku automagiczne uznanie nic nie da, bo kwalifikuje
> sie to na niewłasciwe wykonanie umowy. Straty finansowe z tego tytuły
> trudno udokumentować, a odszkodowanie ... sam wiesz ;-(
>
Rozumiem, ale chodzi o to, że nie mogę teraz korzystać z telefonu. A w
Orange (mimo, iż przyniosłem im umowę), powiedziano mi, że wg. nich systemu
umowa ta nie została podpisana i nie mogą nic zrobić.