eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Problemy z umową
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2005-12-02 13:15:27
    Temat: Problemy z umową
    Od: "Zorbas" <zorbas@[wytnij_to]vp.pl>

    Dnia 28 września zawarłem z Ideą umowę na mocy której 1-go dnia nowego
    okresu naliczania (czyli 14 października) miałem migrować z abonamentu Ideii
    Mix na Orange Go. Niestety nic takiego się nie stało i w związku z tym 7
    listopada napisałem reklamację. Dziś mamy 2 grudnia, reklamacja nie została
    rozpatrzona, natomiast mnie uniemożliwiono wykonywanie połączeń, wysyłanie
    smsów, czy nawet połączenie się z Biurem Obsługi Klienta - wg. operatora
    było to spowodowane niezapłaceniem rachunku za ostatnie 2 miesiące trwania
    abonamentu - ale na mocy podpisanej umowy przez te dwa miesiące mój telefon
    miał już nie obowiązywać abonament. Moje pytanie to: co teraz zrobić?
    Dzwoniłem do BOK i nic mi tam nie poradzono, byłem osobiście na ul.
    Starowiślnej w Krakowie, lecz tam też nie udzielono mi żadnej odpowiedzi.


  • 2. Data: 2005-12-02 16:04:09
    Temat: Re: Problemy z umową
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>


    "Zorbas" <zorbas@[wytnij_to]vp.pl> wrote in message
    news:dmph0p$e7j$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Dnia 28 września zawarłem z Ideą umowę na mocy której 1-go dnia nowego
    > okresu naliczania (czyli 14 października) miałem migrować z abonamentu
    Ideii
    > Mix na Orange Go. Niestety nic takiego się nie stało i w związku z tym 7
    > listopada napisałem reklamację. Dziś mamy 2 grudnia, reklamacja nie
    została
    > rozpatrzona, natomiast mnie uniemożliwiono wykonywanie połączeń, wysyłanie
    > smsów, czy nawet połączenie się z Biurem Obsługi Klienta - wg. operatora
    > było to spowodowane niezapłaceniem rachunku za ostatnie 2 miesiące trwania
    > abonamentu - ale na mocy podpisanej umowy przez te dwa miesiące mój
    telefon
    > miał już nie obowiązywać abonament. Moje pytanie to: co teraz zrobić?
    > Dzwoniłem do BOK i nic mi tam nie poradzono, byłem osobiście na ul.
    > Starowiślnej w Krakowie, lecz tam też nie udzielono mi żadnej odpowiedzi.

    poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
    brak odpowiedzi = reklamacja uznana
    (art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)

    p.
    W,



  • 3. Data: 2005-12-02 16:33:08
    Temat: Re: Problemy z umową
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
    > brak odpowiedzi = reklamacja uznana
    > (art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)

    a co wtedy z zaleglymi rachunkami?



  • 4. Data: 2005-12-02 18:00:14
    Temat: Re: Problemy z umową
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wirtualna napisał(a):

    > poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
    > brak odpowiedzi = reklamacja uznana
    > (art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)

    Ale w tym przypadku automagiczne uznanie nic nie da, bo kwalifikuje sie
    to na niewłasciwe wykonanie umowy. Straty finansowe z tego tytuły trudno
    udokumentować, a odszkodowanie ... sam wiesz ;-(

    M.


  • 5. Data: 2005-12-02 18:03:08
    Temat: Re: Problemy z umową
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik gardziej napisał:
    >>poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
    >>brak odpowiedzi = reklamacja uznana
    >>(art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)
    >
    >
    > a co wtedy z zaleglymi rachunkami?
    >
    >
    jezeli reklamacja uznana=>nie ma rachunkow.


  • 6. Data: 2005-12-02 23:02:15
    Temat: Re: Problemy z umową
    Od: "Zorbas" <zorbas@[wytnij_to]vp.pl>

    Maciej Bebenek (m...@t...waw.pl) w wiadomości
    news:43908bc8@news.home.net.pl napisał(a):

    >> poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
    >> brak odpowiedzi = reklamacja uznana
    >> (art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)
    > Ale w tym przypadku automagiczne uznanie nic nie da, bo kwalifikuje
    > sie to na niewłasciwe wykonanie umowy. Straty finansowe z tego tytuły
    > trudno udokumentować, a odszkodowanie ... sam wiesz ;-(
    >
    Rozumiem, ale chodzi o to, że nie mogę teraz korzystać z telefonu. A w
    Orange (mimo, iż przyniosłem im umowę), powiedziano mi, że wg. nich systemu
    umowa ta nie została podpisana i nie mogą nic zrobić.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1