eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z umową › Re: Problemy z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Wirtualna" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z umową
    Date: Fri, 2 Dec 2005 17:04:09 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <dmprd0$un$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dmph0p$e7j$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs8.orange.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1133539554 983 217.116.100.250 (2 Dec 2005 16:05:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Dec 2005 16:05:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:346741
    [ ukryj nagłówki ]


    "Zorbas" <zorbas@[wytnij_to]vp.pl> wrote in message
    news:dmph0p$e7j$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Dnia 28 września zawarłem z Ideą umowę na mocy której 1-go dnia nowego
    > okresu naliczania (czyli 14 października) miałem migrować z abonamentu
    Ideii
    > Mix na Orange Go. Niestety nic takiego się nie stało i w związku z tym 7
    > listopada napisałem reklamację. Dziś mamy 2 grudnia, reklamacja nie
    została
    > rozpatrzona, natomiast mnie uniemożliwiono wykonywanie połączeń, wysyłanie
    > smsów, czy nawet połączenie się z Biurem Obsługi Klienta - wg. operatora
    > było to spowodowane niezapłaceniem rachunku za ostatnie 2 miesiące trwania
    > abonamentu - ale na mocy podpisanej umowy przez te dwa miesiące mój
    telefon
    > miał już nie obowiązywać abonament. Moje pytanie to: co teraz zrobić?
    > Dzwoniłem do BOK i nic mi tam nie poradzono, byłem osobiście na ul.
    > Starowiślnej w Krakowie, lecz tam też nie udzielono mi żadnej odpowiedzi.

    poczekaj na jej rozpatrzenie do 7 grudnia
    brak odpowiedzi = reklamacja uznana
    (art.106par.2 Prawo Telekomunikacyjne)

    p.
    W,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1